Meliá Hồ Tràm

Bà Rịa - Vũng Tàu
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Meliá Hồ Tràm

Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Meliá Hồ Tràm

Cập nhật 24/11/2025 09:30
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Meliá Hồ Tràm
Concierge Agent
Meliá Hồ Tràm
116 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/07/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

1. Supervise and direct Bellman/Transportation activities and Bell/Transportation Staff

2. Responsible for sorting and distributing guests and administrative mail and returning mail to the sender for forwarding mail

3.Provide information pertaining to all hotel services, local places of interests, restaurants, doctors, sightseeing tours and any other information likely to be of the interest to guests

4. Be prepared to recommend first and foremost the hotel’s own Food and Beverage outlets before any other, making himself totally familiar with the operating times and each outlets benefits

5. Ensure the lobby is always kept in an orderly fashion and that ashtrays are kept clean

6. Responsible for the maintenance of the hotel information directory (function board) and ensures that the information shown in current and accurate at all times

7. Prepares efficient work schedule for Bell Services, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures

8. Ensures that all bell staff are neat, clean and punctual at all times and that they perform the task assigned to them promptly and efficiently

9. Handle problems associated with guests and liaise with department heads or executive management in the absence of the Duty Manager.

10. To ensure luggage is promptly delivered to guest room.

11. To co-ordinate the arrival of guests to the hotel according to the hotel standard.

12.  Works with Superior and Human Resource Manager to ensure the departmental performance of staff is productive. Duties include:

+ Assists in planning for future staffing needs

+ Assists in recruiting in line with company guidelines

+ Prepares and administers detailed induction program for new staff

+ Maintains a comprehensive, current and guest focused set of departmental standards and procedures and oversees their implementation through thorough on the job training

+ Ensures training needs analysis of Bell Staff is carried out and training programs are designed and implemented to meet needs

+ Conducts probation and formal performance appraisal discussions in line with company guidelines

+ Coaches, counsels and disciplines staff, providing constructive feedback to enhance performance

+ Regularly communicates with staff and maintains good relations

13. Works with superior in the preparation and management of the department’s budget. Duties include:

+ Assists in co-coordinating the preparation of the departmental annual budget

 + Controls and monitors departmental costs on an ongoing basis to ensure performance against budget

14. Demonstrate Awareness of OH&S policies and procedures and ensure all procedures are conducted safely and within OH&S guidelines and ensure your direct reports do the same

15. Be aware of duty of care and adhere to occupational, health and safety legislation, policies and procedures

16. Be familiar with property safety, first aid and fire and emergency procedures and operate equipment safely and sensibly

17. Initiate action to correct a hazardous situation and notify supervisors of potential dangers

18. Log security incidents and accidents in accordance with hotel requirements

Quyền lợi được hưởng

- International working environment

- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Special room rate as per Melia Hotels International policy

Yêu cầu công việc

- College Degree or above

- Vietnamese - Excellent level, written & spoken

- English - Good level, written & spoken

- Knowledge of third language is an advantage

- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint

- At least 4 years in international hotels in the same position.

Yêu cầu hồ sơ

Kindly contact HR Department: 0254 378 9000 (Ext: 5203)
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Meliá Hồ Tràm
Meliá Hồ Tràm Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu

Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn.


Những nghề phổ biến tại Meliá Hồ Tràm

Bạn làm việc tại Meliá Hồ Tràm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Meliá Hồ Tràm

Meliá Hồ Tràm

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo