Mô tả công việc
- Keep the outlets clean and optimal
- Keep the banquet hall optimally clean
- Complete preparations before opening such as checking reservations, arranging backsides, arranging items / linen, and sharing customer information.
- Conduct customer service according to SOP, such as customer reception, order, food setting, calculation and farewell
- Improve customer service quality through product knowledge learning and customer information acquisition
- Minimize customer complaints by responding promptly to customer complaints and requests
- Observe all the regulations of the store and inspect / maintain / supplement supplies
- If necessary, support the work of others in the station (cashier, serving, cleaning, etc.)
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary
* Professional and friendly working environment
* Competitive benefit package
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants
- Uniform + staff meals + shuttle bus are provided
Yêu cầu công việc
- Communication skills(Negotiation/Presentation/Speech/Listening)
- Understanding of F & B and hotel industry and products
- Requires knowledge of hotel food & beverage operation and food & alcoholic beverage
- Basic computing skills and computer program operation skills
Yêu cầu hồ sơ
Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.