Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Grasp customer behavior/needs and periodically update customer knowledge by collecting, analyzing customer information and their needs.
- Research the market, competitors and understand customer needs; Develop policies and programs for customers.
- Build CVP with key offerings for targeted segment. Manage CVPs implementation by doing periodically assessment (offering implementation, customer feedbacks, competitors) to make appropriate adjustments. Work with product departments on features, pricing, processes, policies and promotions to go to market as well as simultaneously participate with sales and services model to ensure the offerings fit with CVP and targeted customers’ needs.
- Work together with segment team to develop and build acquisition programs &retention programs for Private
client growth. - Build separate diverse product packages suitable for Private Customer groups (Personas), build superior product features for Private customers.
- Work together with segment team to develop client journey for Private clients to improve client’s experience via high standard process & service quality.
- Interface with Retail Marketing/Marcom for promotion of partnership program to VPB client & VPBank internal.
Yêu Cầu Công Việc
1. Trình độ Học vấn/ Educational Qualifications
- Bachelor's degree in banking and finance and above.
2. Các Kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
- At least 6 years’ experience in banking, in the areas of Affluent and/or Private segment.
- Experience working in the fields of segmentation research field for the priority, HNW/UHNW customers is an advantage.
3. Kiến thức/ Chuyên môn có liên Quan/ Relevant Knowledge/ Expertise
- Extensive experience in Relationship Management and Affluent and/or Private Banking business
- Deep knowledge and understanding of Affluent Sales
- Strong knowledge of financial products and services, with a good understanding of how economic events impact global markets; business fields and partners provided bespokes services to HNWIs/UHNWIs
4. Các Kỹ Năng/ Skills
- Relationship/People Management Skills, Leadership skills, Effective Communication skills
5. Các năng lực cần có/ Required Competencies
- Active, resourceful, and highly accomplished and capable of multitasking and solving multiple priorities
- Ability to work in groups and interact with departments in the bank.
QUYỀN LỢI
- Attractive income and competitive performance-based salary and bonus.
- Bonuses for holidays and Tet (according to the bank's policy at each period).
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Attractive leave policy based on job level, including summer vacation.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ngân hàng TMCP Quốc Dân – NCB được thành lập từ năm 1995 theo Giấy phép số 00057/NH–CP ngày 18/09/1995 của Ngân hàng Nhà nước Việt Nam dưới tên gọi Ngân hàng Sông Kiên. Sau đó, từ một ngân hàng nông thôn, NCB đã chuyển đổi quy mô thành ngân hàng đô thị, đổi tên thành Ngân hàng TMCP Nam Việt– Navibank. Đến năm 2014, NCB chính thức được đổi tên thành NH TMCP Quốc Dân – NCB. Trải qua 28 năm hoạt động, NCB đã từng bước khẳng định được vị thế thương hiệu trên thị trường tài chính – tiền tệ Việt Nam.
Ngành nghề kinh doanh: Huy động vốn, tiếp nhận vốn, ủy thác, vay vốn, cho vay, chiết khấu các thương phiếu, hùn vốn liên doanh, dịch vụ thanh toán.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding,
- Các buổi giao lưu học hỏi
- Các trò chơi giải trí
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
-
Sau 28 năm hoạt động, sự phát triển Ngân hàng với nhịp độ tăng trưởng ổn định, an toàn đã giúp NCB có được niềm tin của nhà đầu tư, khách hàng và đối tác.
Review Ngân Hàng TMCP Quốc Dân NCB
Môi trường làm việc tốt, lãnh đạo gần gũi thân thiện,
Giữa các bộ phận không có sự phối hợp
Chế độ lao động, môi trường làm việc tốt, áp KPI