Mô tả công việc
- Reports for work on time wearing a clean and tidy uniform and neatly groomed per standards.
- To participate in the daily briefing with the Executive Housekeeper or Assistant Executive Housekeeper.
- To understand and strictly adhere to the rules and regulations established in the Employees Handbook.
- To understand and strictly adhere to the hotel’s policy on fire, hygiene, health and safety and to handle all equipment, utensils and uniforms with care.
- To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.
- To maintain a good rapport and working relationship with staff of all other departments.
- To provide a courteous and professional service at all times.
- Introduces all new staff to Housekeeping facilities and services and explains all policies, tasks, procedures and standards related to Laundry section to ensure the highest standard of service.
- Administers staff schedules to ensure sufficient staff to cover workload and to minimize overtime payment.
- Prepares a checklist of cleaning tasks for Housekeeping Attendants to use while cleaning and maintaining all Hotel public areas.
- Demonstrates to all Housekeeping Attendants how to perform each task in job description according to hotel service standard.
- Supervises the work of Housekeeping Attendants and assists when necessary.
- Inspects all public areas to ensure that hotel standards are met for cleanliness, function and aesthetic value.
- Ensures all equipment and machinery are cleaned and maintained in good condition and stored correctly.
- Submits to Assistant Executive Housekeeper regular reports on required equipment repair.
- Responds to guest requests and immediately handles problems and complaints regarding all public areas.
- Provides assistance to guests in all hotel emergency evacuation and medical procedures.
- Ensures high standards of personal appearance and hygiene with clean and pressed uniforms and name badge as described in the staff handbook for all Housekeeping team members.
- Reports any health and safety hazards to Assistant Executive Housekeeper and Executive Housekeeper.
- Performs any other duties when assigned by Assistant Executive Housekeeper or Executive Housekeeper.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- Minimum one year in a supervisory housekeeping position preferred
- High school diploma required
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Ability to speak and read in English
- Computer skill (Excel, Words…) is required
- Able to work a variable schedule
Yêu cầu hồ sơ
Nha khoa Tâm Đức Smile được thành lập từ tháng 4 năm 2008. Sau hơn 11 năm hoạt động, trung tâm đã tạo dựng được uy tín và sự tin cậy từ phía khách hàng, dần khẳng định được vị thế của mình trong những trung tâm chăm sóc răng miệng hàng đầu Việt Nam, chuyên về cấy ghép Implant và răng sứ thẩm mỹ.
Nhằm đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng cũng như khẳng định được giá trị thương hiệu. Trung tâm Nha khoa Tâm Đức Smile không ngừng học hỏi, bắt kịp và áp dụng nhiều công nghệ và dịch vụ thẩm mỹ theo xu hướng nha khoa thế giới nhằm mang đến nụ cười hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với đầy đủ giấy tờ pháp lý, bằng cấp và bề dày kinh nghiệm của đội ngũ bác sĩ, hệ thống trang thiết bị tiên tiến và sử dụng công nghệ hiện đại chuẩn quốc tế như: Máy X Quang Conebeam CT 3D, máy Panorex – Cephalometric, công nghệ thiết kế răng sứ CAD/CAM 3D, máy in mẫu răng hàm mặt 3D, phần mềm phân tích Implant 3D, công nghệ VCeph 3D, máy tẩy trắng răng Laser thế hệ mới…
Nha Khoa Tâm Đức Smile luôn đảm bảo mọi quá trình thẩm mỹ nha khoa diễn ra an toàn, chính xác, hiệu quả cao và mang đến nhiều lợi ích, giá trị vượt trội đảm bảo sự hài lòng cho khách hàng dù là những ca vệ sinh đơn giản hay những ca tiểu phẫu thẩm mỹ phức tạp.