Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Nichietsu System Development có trụ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Nichietsu tiền thân là Công ty Progressive được thành lập tại Nhật Bản vào năm 2009. Năm 2014, Nichietsu ra mắt dịch vụ đầu tiên tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Qua nhiều năm hình thành và phát triển, Nichietsu System Development với vốn đầu tư nước ngoài đã nỗ lực tạo dựng vị thế lớn trong nhiều lĩnh vực dịch vụ liên quan đến R&D phần mềm ở nước ngoài, phát triển sản phẩm phần mềm cùng với việc cung cấp các giải pháp sản xuất phần mềm cho thị trường trong và ngoài nước.
Review Nichietsu
Lương trễ, bảo hiểm đóng thiếu, tháng có tháng không.
Dự án sắp hủy nhưng vẫn tuyển người mới vào. Sau đó 1 tháng dự án sập thì kêu nhân viên đó tìm chỗ khác làm. Cực kì vô trách nhiệm(rv)
Nói chung là ưng cái môi trường vì thoải mái, ít drama. Được cái ít OT, mà có OT thì trả đầy đủ theo luật. Ông nào đang kiếm chỗ để có đường lên thì ở đây ok.(rv)