Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Respond to inbound sales inquiries
- Understand customer needs and recommend appropriate shipping solutions
- Maintain a high level of product knowledge to effectively address customer questions and concerns
- Coordinate closely with POLs to push for more import volumes
- Follow up with potential sales leads to nurture relationships and close sales
- Achieve and exceed target lifting goals through telemarketing and daily sales visits
- Maintain accurate records of customer interactions and sales activities in the CRM system
- Collaborate with the sales team to develop and implement effective sales plans
- Update the market situation to Inbound Supervisor / Manager to identify trends, competitor activities, and potential opportunities
- Attend regular sales meetings to align with team goals and objectives
Yêu Cầu Công Việc
Key Qualifications & Skills
- Bachelor’s degree minimum of 2 years of experience in inbound sales or a related field, preferably in the shipping or logistics industry
- Good in English, both written and spoken
- Good communication and interpersonal skills
- Good problem-solving abilities and a customer-centric approach
- Ability to work independently and as part of a team
- High level of motivation and a results-driven mindset
- Ability to use Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Key Performance Indicators / Measures
- Import lifting
- Sales visits
- Client promotion
- VAS product sales
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Nongshim là công ty thực phẩm chuyên sản xuất mì ăn liền và đồ ăn nhẹ. Chúng tôi đã dẫn đầu ngành công nghiệp thực phẩm Hàn Quốc kể từ khi thành lập vào ngày 18 tháng 9 năm 1965. Với thành công phi thường của Shin Ramyun tại Hàn Quốc, Nongshim đã nghiêm túc thâm nhập thị trường toàn cầu vào những năm 1980 và dẫn đầu quá trình toàn cầu hóa mì ăn liền Hàn Quốc. Kết quả là Shin Ramyun đã phát triển thành một thương hiệu toàn cầu đại diện cho Hàn Quốc.