OIA GLOBAL Vietnam

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Việc làm OIA GLOBAL Vietnam

Cập nhật 12/07/2025 17:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
OIA GLOBAL Vietnam
Supply Chain Analyst I
OIA GLOBAL Vietnam
4 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/07/2025
Hạn nộp hồ sơ: 08/08/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Hồ Chí Minh
OIA Global provides customers with an unparalleled suite of scalable and flexible supply chain solutions. Supported by 1,300 forward-thinking employees, we specialize in 3PL, 4PL, sustainability, technology, contract logistics, packaging design and optimization, and raw materials management. Since 1988, we have grown into a $1.3 billion company with a presence in 27 countries and industry expertise in fashion and apparel, consumer goods, healthcare, energy, and industrials. OIA Global is privately held by LDI, Ltd.
Summary: Supply Chain Analyst I
Entry level position focused on the tactical execution of work within OIA SCM Global Packaging Supply Chain-Procurement business. Provides daily operational support for internal OIA Packaging teams; Account/Project management, Sales, Sourcing, Costing, Order Management, Purchasing, Finance, Accounting, Data Management teams globally. In addition, different levels of engagement with internal/external customers, suppliers, and logistics teams as part of the business routines. Standard routines are also balanced with various projects from internal improvements to program / product implementation with customer's unique requirements.
Supervisory Responsibilities:
• None
Duties and Responsibilities:
• Process and manage new product setup for existing program.
• Maintain program service levels, product, pricing, and related terms.
• Assist in management of Supplier and Program pricing changes. Communicate changes to Account Management, Data Management and Customer Services teams as needed.
• Manage and maintain data reporting and analysis to support Program requirements.
• Assist in the prioritization of tasks, issues, and requests to support customer needs and data management timelines.
• Assist in managing various projects related to internal improvements or changes in program requirements.
Required Skills and Abilities:
To perform this job successfully, an individual must be able to perform each essential duty satisfactorily. The requirements listed below are representative of the knowledge, skill, and/or ability required. Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities to perform the essential functions.
• Excellent customer service skills with the ability to converse complex business issues to all levels within and outside the organization.
• Ability to respond to common or complex inquiries/complaints from customers and OIA network offices.
• Ability to effectively present information to customers and OIA management.
• Ability to work within Microsoft office and SharePoint environment.
OIA Global is an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, or disability. We offer an exciting and growth-oriented work environment, and OIA employees enjoy competitive salaries and excellent benefits.Education and Experience:
• Bachelor's degree from four-year college or university or least one year of related experience in operations management, international trading, logistics or supply chain management.
Physical Requirements:
• Prolonged periods of sitting at a desk and working on a computer.
• The work environment characteristics described here are representative of those an employee encounters while performing the essential functions of this job. Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities to perform the essential functions.Thưởng
13th salary
Chăm sóc sức khoẻ
Premium healthcare and worker compensation for you, spouse, and children
Nghỉ phép có lương
Yoga class, library, happy hour; 15 days of annual leave + 3 extra days off besides public days
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

OIA GLOBAL Vietnam
OIA GLOBAL Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 138-142, Đường Hai Bà Trưng, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

OIA Global cung cấp cho khách hàng một bộ giải pháp chuỗi cung ứng linh hoạt và có thể mở rộng tuyệt vời. Được hỗ trợ bởi 1.300 nhân viên có tư duy tiến bộ, chúng tôi chuyên về 3PL, 4PL, tính bền vững, công nghệ, hậu cần hợp đồng, thiết kế và tối ưu hóa bao bì cũng như quản lý nguyên liệu thô. Kể từ năm 1988, chúng tôi đã phát triển thành một công ty trị giá 1,3 tỷ USD với sự hiện diện ở 27 quốc gia và có chuyên môn trong ngành thời trang và may mặc, hàng tiêu dùng, chăm sóc sức khỏe, năng lượng và công nghiệp. OIA Global được sở hữu bởi LDI, Ltd.

OIA GLOBAL Vietnam thành lập năm 2005, để phát triển mở rộng dịch vụ và thương hiệu tại thị trường Việt Nam, chúng tôi đang tìm kiếm những người có thể là những người có tinh thần đồng đội tốt để gia nhập đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp của chúng tôi.


Những nghề phổ biến tại OIA GLOBAL Vietnam

Bạn làm việc tại OIA GLOBAL Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo OIA GLOBAL Vietnam

OIA GLOBAL Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo