Mô tả công việc
• Oversee daily operations of the restaurant
• Create a positive customer experience by offering a high level of service.
• Resolve complaints and customer problems in an efficient and friendly manner
• Identify and assign duties to staff and s to meet objectives and consistently achieve excellent service.
• Monitor labor and product expenses to remain within budget and business gold
• Manage operations with integrity, passion, and knowledge while promoting the values and culture of the Commany.
• Estimate consumption, forecast requirements, and maintain inventory to control costs and minimize waste.
Yêu cầu công việc
• Previous experience in a management role at high-class restaurants (fine dining, VIP banquet…)
• Exceptional leadership and managerial skills
• Excellent customer service skills with a friendly and courteous demeanor
• Strong organizational skills and analytical skills
• Ability to handle high-stress situations and resolve conflicts
• Knowledge of food safety regulations and standards
• Experience with financial management and budgeting
• College degree or equivalent
Quyền lợi được hưởng
• Salary: highly competitive
• Health Insurance & other benefits as Vingroup policy
Công Ty Tnhh Dịch Vụ Thương Mại Công Nghệ Hương Mai là công ty chuyên cung cấp các dịch vụ ăn uống với thương hiệu Phở cuốn Hương Mai lâu đời bắt nguồn từ phố Ngũ Xã. Sinh ra từ cái nôi của món Phở Cuốn - Làng Ngũ Xã, Hương Mai là hành trình kế thừa và phát triển những món ngon lâu đời được truyền suốt 3 thế hệ, đã và đang cải tiến hương vị món ăn xưa để phù hợp với khẩu vị ngày nay. Hương Mai có nghĩa là “Hương vị Việt gửi gắm Mai sau”, là tâm huyết gìn giữ và phát triển món phở cuốn truyền thống, là ước mong đem hương vị đi xa hơn, lâu hơn nữa
Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển, công ty đã chứng tỏ sức hút của thương hiệu lâu đời và khả năng đáp ứng nhu cầu thị trường khi liên tiếp mở chuỗi 13 cơ sở mới khắp các quận thành Hà Nội, nâng tổng số cửa hàng Phở cuốn Hương Mai lên 14. Tính đến năm 2024, tổng số nhân viên đã được đào tạo bài bản là 170 người từ các vị trí quản lý, thu ngân, đầu bếp và chạy bàn, đảm bảo đúng tiến độ quy trình phục vụ khách hàng.