Mô tả công việc
GOAL
The primary objective of the role is:
Deliver WOW experience
Pursue 4P’s quality excellence. Always looking for the opportunity to deliver the WOW moment to the guest. Engage our service and guests and strengthen guest loyalty.
Build up the team
Focus on the partner‘s development and generate a sufficient training plan. A good leader makes pepple
Build up the team who has strong passion/commitment for 4P’s quality excellence.
Inspiring the team member with a Vision/Mission statement. Be the role model to perform
THE DELIVERABLES
Quality Excellence
Be responsible for the store KPI. Consistently tracking the store performance, find out any “Not working” and take the collective countermeasure.
Strict management for food safety hygiene control.
Pursue 4P’s service standard/manuals. Make sure our partner delivers the service as 4ps standard and serves dishes in the best condition in the store operation.
Implement routine food quality check to make sure maintaining standard taste and presentation.
Commitment for food quality excellence. Serve dishes in the best condition with the right quality and right communication.
Pursue looking for the knowledge to uplift our service quality. I.e, Drinks (Wine) , Food, System APP
Deliver the wow dining experience to the guest. Encourage any touching point with guests and strengthen the connection. Deliver the memorable experience beyond the guest’s expectation.
Maintain the store ambience/ environment. Secure the guests safety as well as maintain excellent ambience
People development and training
Pick up potential candidates for the store people pipeline and make sufficient training and promotion plans.
Ensure interview, selection for all newcomers
Ensure skills partner for key positions
Make sure all teams are executing training on time for all positions
Sustainable Business development
Partner roster management: Expect the sales focus and arrange the roster to secure the profit with COL control as well as to maintain 4ps quality.
Manage expenses for ordering/purchasing to secure profit.
Stock control, inventory management, manage the COGS with safety level and export the right result on the inventory
Secure sustainable business development and make sure the store is operating with profitable conditions.
Be the owner of the store P&L
Yêu cầu công việc
Have strong leadership, management and problem solving skills
Advanced level in English (Speaking & Writing)
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain), high service quality.
Outstanding customer service mindset
Empathy with our vision
Culture fit (Omotenashi, Authenticity, Kaizen, Compassion)
Being independent, proactive, patient, high responsibility and willing to work under high pressure
Commit to the goals of leading and coaching people
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain)
Have Passion for Culinary
Quyền lợi
Private healthcare insurance
Competitive salary & performance based bonus
13th month bonus
Special internal discount (50%) for brands of Pizza 4P‘s, Ippudo, About Life Coffee, etc
15 annual leave days per year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 01:55:03
Công Ty Tnhh Dịch Vụ Thương Mại Công Nghệ Hương Mai là công ty chuyên cung cấp các dịch vụ ăn uống với thương hiệu Phở cuốn Hương Mai lâu đời bắt nguồn từ phố Ngũ Xã. Sinh ra từ cái nôi của món Phở Cuốn - Làng Ngũ Xã, Hương Mai là hành trình kế thừa và phát triển những món ngon lâu đời được truyền suốt 3 thế hệ, đã và đang cải tiến hương vị món ăn xưa để phù hợp với khẩu vị ngày nay. Hương Mai có nghĩa là “Hương vị Việt gửi gắm Mai sau”, là tâm huyết gìn giữ và phát triển món phở cuốn truyền thống, là ước mong đem hương vị đi xa hơn, lâu hơn nữa
Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển, công ty đã chứng tỏ sức hút của thương hiệu lâu đời và khả năng đáp ứng nhu cầu thị trường khi liên tiếp mở chuỗi 13 cơ sở mới khắp các quận thành Hà Nội, nâng tổng số cửa hàng Phở cuốn Hương Mai lên 14. Tính đến năm 2024, tổng số nhân viên đã được đào tạo bài bản là 170 người từ các vị trí quản lý, thu ngân, đầu bếp và chạy bàn, đảm bảo đúng tiến độ quy trình phục vụ khách hàng.