Mô tả công việc
JOB RESPONSIBILITIES
- Maximize the operating profit of the restaurant, especially drink cost, stock management, avoiding wastage, damaged goods and cancel drink
- Manage global famous Japanese noodle restaurant
- Responsible for service team and run the service operation at IPPUDO standard
- Train and motivate the Service team, create and implement the manual, and communicate closely with the restaurant manager
- Build up the good relationship with customers and relates departments
- Maximize the operating profit of the restaurant by optimizing the sales and customer satisfaction
Yêu cầu công việc
YOU ARE OUR "FIT"?
- To understand Japanese culture
- Able to communicate in English and better to speak Japanese
- Have basic customer service skills as restaurant
- Understanding ABC analyse, COGS management
- At least 3 years management experience at a restaurant
- Have skills and experience in training and coaching staff
- Able to work under high pressure.
- Have leadership skills and team management skills
Quyền lợi
- 13rd salary
- Wow & Birthday party monthly
- PVI Healthcare
- Tips & monthly sale bonus
- Company trip & team building
- Officially become Restaurant Manager after training.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:35:02
Công Ty Tnhh Dịch Vụ Thương Mại Công Nghệ Hương Mai là công ty chuyên cung cấp các dịch vụ ăn uống với thương hiệu Phở cuốn Hương Mai lâu đời bắt nguồn từ phố Ngũ Xã. Sinh ra từ cái nôi của món Phở Cuốn - Làng Ngũ Xã, Hương Mai là hành trình kế thừa và phát triển những món ngon lâu đời được truyền suốt 3 thế hệ, đã và đang cải tiến hương vị món ăn xưa để phù hợp với khẩu vị ngày nay. Hương Mai có nghĩa là “Hương vị Việt gửi gắm Mai sau”, là tâm huyết gìn giữ và phát triển món phở cuốn truyền thống, là ước mong đem hương vị đi xa hơn, lâu hơn nữa
Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển, công ty đã chứng tỏ sức hút của thương hiệu lâu đời và khả năng đáp ứng nhu cầu thị trường khi liên tiếp mở chuỗi 13 cơ sở mới khắp các quận thành Hà Nội, nâng tổng số cửa hàng Phở cuốn Hương Mai lên 14. Tính đến năm 2024, tổng số nhân viên đã được đào tạo bài bản là 170 người từ các vị trí quản lý, thu ngân, đầu bếp và chạy bàn, đảm bảo đúng tiến độ quy trình phục vụ khách hàng.