Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Keeping and expanding existing business in the Food ingredients field
- Developing new business
- Coordinating with Customer Service Department to meet customer‘s demands
- Managing complex negotiations with senior-level executives
- Building and maintaining long-term relationships with customers
- Controlling stock
- Other tasks as required by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's Degree, major in Food Technology or Food Industry background
・Language: Japanese - Business Level (JLPT N2 or equivalent) OR English - Business Level
・Experience: Having at least 7 years of working experience in the field of food ingredients including sales
・Skills:
- Strong communication skills
- Problem-solving skills & Teamwork spirit
- Enthusiasm, dynamic, passionate in sales
<Preferable Skill / Experience>
- Prefer experience with customers in the meat industry, meat process & seafood
- Prefer candidates with knowledge about Enzyme for the food industry
- Prefer candidates with Japanese-Speaking
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 29 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Là một công ty do nhân viên sở hữu với doanh thu hơn 9 tỷ USD, Scoular tuyển dụng hơn 1.400 người tại hơn 100 văn phòng và cơ sở ở Bắc Mỹ, Nam Mỹ và Châu Á. Trong hơn 127 năm, khách hàng thức ăn và thực phẩm đã tin tưởng vào Scoular để tạo ra các giải pháp chuỗi cung ứng an toàn và đáng tin cậy cho người dùng cuối và nhà cung cấp ngũ cốc, nguyên liệu thức ăn chăn nuôi và nguyên liệu thực phẩm trên toàn cầu. Hiện Scoular đang bắt tay vào việc mở rộng quốc tế lớn nhất từ trước đến nay vì nó sẽ tận dụng lợi thế cạnh tranh hiện có của mình trên khắp các thị trường châu Á.