Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About Salvia
Salvia is a Singapore-based tech startup serving millions of users worldwide, helping to resolve queries on love, marriage, psychology, family, and careers. Our expert advisors specialize in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, providing accurate and insightful guidance.
With a strong presence in international markets such as the US, Europe, Latin America, Japan, Taiwan,... Salvia offers a convenient app that allows users to connect with advisors via chat or call anytime, anywhere.
Position Overview
We are seeking an HR Generalist with a strong background in Compensation & Benefits to join our dynamic team. This role requires a detail-oriented, organized individual who is passionate about supporting our employees and ensuring compliance with HR regulations, especially in areas related to payroll, social insurance, and other C&B functions.
Company size: 20-30 employees
Key Responsibilities:
● Monitor and oversee timesheet, leave balance monthly record and update
● Manage payroll, social insurance (SI), health insurance (HI), personal income tax (PIT), and other C&B-related activities.
● Prepare and track labor contracts, contract annexes, and handle contract renewals.
● Ensure the accuracy and up-to-date status of the employee database and personal profiles.
● Handle visas, work permits, and conduct all immigration activities for foreign employees.
● Generate periodic expat reports for relevant authorities (Labor Department, Immigration Department, etc.).
● Prepare HR-related reports as required by management and government authorities.
● Support administrative tasks in collaboration with the HR team, including maintaining workstations, organizing company events, coordinating health checks. ...
● Other required tasks from managers.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
● Bachelor’s degree in Human Resources Management or a related field.
● Minimum of 3 years of experience as an HR Specialist or similar role, preferably in FDI companies.
● Experience in acquiring visa, work permits for foreign employees.
● Comprehensive knowledge of employment laws and regulations.
● Strong interpersonal and communication skills.
● Ability to handle confidential information with discretion
● Ability to manage multiple tasks simultaneously with high accuracy and attention to detail.
● Ability to communicate in English
What We Offer:
● Competitive salary. (We are open to negotiating based on how much experience you have and the skills you bring)
● Full salary probation, Full SMUI, another allowance.
● Working hour: From Monday to Friday: 9:00 am – 6:00 pm.
● Working location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
SYBSY là công ty thời trang thành lập năm 2015 bởi NTK Hòa Nguyễn, với 4 thương hiệu thời trang thuộc phân khúc luxury brand Việt Nam là SHEBYHOANGUYEN, SOYOUNG, HITR, MACHÉRIE.
SYBSY - “SENSE YOUR BEAUTY - SENSE YOU” là một tập thể độc đáo bao gồm các nhân tố sáng tạo và đổi mới được thúc đẩy bởi niềm đam mê tạo ra cảm xúc và giá trị với thế giới chúng ta đang sống.
SYBSY sẽ là một môi trường lý tưởng cho những người đam mê thời trang, khát khao sự sáng tạo và cực kỳ yêu nghệ thuật. Nhưng hơn hết, đó là nơi chia sẻ niềm vui, nỗi buồn...lấy đi nước mắt của bạn và cho bạn những tiếng cười
Review SYBSY Ltd.
Hay phải mang việc về nhà, chính sách khen thưởng ít (rw)
Môi trường oke, mọi người friendly, nhưng không có quyền riêng tư, không được tôn trọng thời gian riêng (rw)