Mô tả công việc
- Input personal information on HRMS and up-to-date of BUs.
- Checking Timesheet and allowance on Timesheet system, implement payroll, reconciliation payroll for employees and full process of payroll in the responsible scope of work
- Input special leaves in payroll system on time as company policy.
- Provide pay slip to employees, monthly payroll detail to BU Heads within password.
- Implement labor contracts, appendixes, agreement, promotion,... of paper and email.
- Implement final payment of resigned staffs timely
- Arrange visa, resident permit, work permit for expatriate and for SGS employee.
- Report about increasing and reducing monthly/Quality/Yearly report ( HC, Social Insurance, Solaris, TOD_TOE)
- Tax code registration and dependent declaration.
- Implement monthly PIT report
Yêu cầu công việc
- At least 2 years C&B experience or HR General
- Able to work independently, as well as in team and to coordinate several activities simultaneously
- Good communication skill, Microsoft office skills, excel
Quyền lợi được hưởng
SYBSY là công ty thời trang thành lập năm 2015 bởi NTK Hòa Nguyễn, với 4 thương hiệu thời trang thuộc phân khúc luxury brand Việt Nam là SHEBYHOANGUYEN, SOYOUNG, HITR, MACHÉRIE.
SYBSY - “SENSE YOUR BEAUTY - SENSE YOU” là một tập thể độc đáo bao gồm các nhân tố sáng tạo và đổi mới được thúc đẩy bởi niềm đam mê tạo ra cảm xúc và giá trị với thế giới chúng ta đang sống.
SYBSY sẽ là một môi trường lý tưởng cho những người đam mê thời trang, khát khao sự sáng tạo và cực kỳ yêu nghệ thuật. Nhưng hơn hết, đó là nơi chia sẻ niềm vui, nỗi buồn...lấy đi nước mắt của bạn và cho bạn những tiếng cười
Review SYBSY Ltd.
Hay phải mang việc về nhà, chính sách khen thưởng ít (rw)
Môi trường oke, mọi người friendly, nhưng không có quyền riêng tư, không được tôn trọng thời gian riêng (rw)