Mô tả công việc
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Update property website with latest promotion, working Corporate member to make requested updates.
- Respond to all daily general media inquiries or refer to an appropriate spokesperson.
- Regularly entertain media introducing new promotions, events, hotels services and facilities.
- Coordinate on-property visits from partners and media, including reservations, amenities, special requests, and dining.
- File and update press database, digital library, and press clippings.
- Supports media relations outreach efforts, including pitching ideas and events, interview facilitation.
- Supports implementation of different communication strategies and campaigns for a variety of media, marketing and public relations programs.
- Write, prepare and review press releases, articles, speeches and marketing materials.
- Collect database and utilize for promoting purpose.
- Negotiate and finalize partnerships to boost the hotel reputation and traffic for F&B outlets
- Prepare monthly and annual marketing report for internal review and corporate
- Regularly audit digital platforms and review with mandatory agencies for solutions of SEO, SEM performance
- Oversee marketing expenses and provide forecast for quarterly marketing budget
- Guide team member with social media strategy and efficient implements
- And other requests from line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly service charge
- 13th month salary
- Opportunity for learning and development
- Annual leave
- 08 days off per month
- Parking, duty meal, uniform, Laundry service
- Eligible for discount for F&B services up to 50%
Yêu cầu công việc
- At least 2 years’ experiences in a position in an international hotel or 4 years relevant work experience.
Yêu cầu hồ sơ
Pls send your CV to hoteljob
Khơ Thị Group được Hoa Hậu phu nhân Thu Hoài sáng lập, đây là chuỗi hệ thống thẩm mỹ cao cấp, nhà hàng, công ty truyền thông và phân phối mỹ phẩm với mục tiêu mang đến những dịch vụ tốt nhất, nâng tầm chất lượng cuộc sống của người Việt Nam.
2008 Khơ Thị phát triển sang lĩnh vực kinh doanh mỹ phẩm với thương hiệu A-three. Công ty Hàn Tường cũng thành lập từ đó, đánh dấu một bước ngoặt lớn trong chặn đường phát triển sau này.
2014 Khơ Thị phát triển sang lĩnh vực kinh doanh ẩm thực. Nhà hàng Vương Quốc Tôm ra đời mang đậm phong cách ẩm thực xứ Đài, đầu tiên tại Việt Nam.
Không dừng lại ở những lĩnh vực thẩm mỹ - làm đẹp và ẩm thực… Khơ Thị Group còn quyết định thành lập công ty truyền thông Khơ Thị Media để thỏa mãn niềm đam mê truyền thông của mình.