Việc làm Tập Đoàn LD

Cập nhật 07/12/2023 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tập Đoàn LD
Deputy Branch Manager of Business - Ha Noi Branch
Tập Đoàn LD
1 việc làm 11 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Phó Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Building and implementing plans

- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.

- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.

2. Managing and executing operations of the unit as assigned

- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement

- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:

+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.

+ Implementing sales promotion program for the sales team.

+ Developing and managing cooperative relationships with partners.

- Managing business activities for customer segments:

+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.

+ Performing customer management, evaluation, and classification.

- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:

+ Credit granting:

- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.

- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.

- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.

+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.

- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.

3. Human resources management

- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.

- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.

- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.

- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.

4. Others

- Periodically/ ad-hoc reporting as required.

- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.

Yêu Cầu Công Việc

1.   Knowledge, professional experience

- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.

- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.

- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.

- Knowledge of IVB’s products and services.

- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.

2.   Skills

- Leadership and negotiation  skills

- Problem solving and decision-making skills

- Business strategic management skills

- Sales, market and customer development skills

3.   Other requirements

- English: at least from TOEIC 600.

- Male is preferable

- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
88 Hai Bà Trưng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Độ tuổi: 35 - 44
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Tập Đoàn LD
Tập Đoàn LD Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
46 Đường số 17A, Bình Trị Đông B, Quận Bình Tân

Tập đoàn LD thành lập ngày 28/12/2016 tới nay đang phát triển những lĩnh vực như sau: Thiết Bị Kiểm Định Xây Dựng, Cát Xây Dựng và Cân Điện Tử.

Lands Discovery (thuộc Tập Đoàn LD) được sáng lập ra cùng với đội ngủ nồng cốt là những con người chất lọc từ nhiều lĩnh vực kinh doanh khác nhau, trãi qua nhiều môi trường đào luyện cùng nhau kết hợp xây dựng nên Lands Discovery, đứng đầu là TGĐ Nguyễn Văn Hồng. Ban đầu nơi làm việc của Lands Discovery là văn phòng tại địa chỉ 39 đường T15, An Phú Đông, quận 12, TP.HCM. Và trụ sở chính hiện nay tại số 46 đường 17A, Phường. Bình Trị Đông B, Quận. Bình Tân , Tp HCM.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2016

Mission

Với mong muốn bắt kịp xu thế của xã hội và tầm nhìn tương lai của Bất Động Sản và 1 sự thật là nhu cầu về nhà ở cũng như nhu cầu về kinh doanh ngày một nhiều, BĐS tăng lên từng ngày, giá đất luôn tăng theo thời gian

Bạn làm việc tại Tập Đoàn LD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn LD

Tập Đoàn LD

Click để đánh giá