Việc làm TG Vina Arks

Cập nhật 26/10/2024 20:05
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
TG Vina Arks - Cty TNHH TG Vina Arks
Purchasing Manager - Quản Lý Thu Mua
TG Vina Arks
29 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Purchasing Administration

• Supervise, train and motivate Purchasing department employees

• Ensure that the department works closely with the Executive Chef and the Food & Beverage Director to purchase the highest quality products at the lowest prices

• Ensure that all purchase order requests are properly completed and approved

• Negotiate food prices, place required daily food orders and ensure prompt delivery

• Generate purchase orders on approval requisitions and obtain necessary authorization

• Obtain competitive price quotations and confirm purchase availabilities

• Provide the Financial Controller with a monthly summary of purchasing reports

• Coordinate regular inventories with storeroom personnel and department heads

• Coordinate capital project purchases with corporate purchasing and outside contractors

• Cultivate the sound supplier relationships

• Conduct regular quality control audits to ensure staff are performing their duties according to standard guidelines

• Conduct food supplier premise checks with the Chef before registering the supplier as a vendor to ensure supplier compliance with Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards

• Conduct surprise audit of receiving and storage areas from time to time to ensure that Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards are adhered to

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Prepare detailed induction programs for new employees

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Other Responsibilities

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & service charge
  • 12 annual leaves per year, 01 leave for your birthday
  • Working 9.5 hours per day, 5 days per week
  • Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
  • 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
  • Annual staff outing
  • Accor Training & Career Development
  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide
  • Develop your talent through Accor’s learning programs
  • Opportunity to grow within your property and across the world!
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience:

• Diploma education

• Minimum 3 years of purchasing experience with at least 1 year at a supervisory level

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies:

• Good communication skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Self-motivated and energetic

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

For enquiries, email nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com (Ms. Nhi - T&C Coordinator) or minh.do(a còng)accor.com (Assistant T&C Manager)
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 2.03, Tầng 2, Lant Building, Số 56-58-60 Hai Bà Trưng, Phường Bến Nghé, Quận 1

TG Vina Arks hoạt động với mục tiêu làm cho công việc kinh doanh của những doanh nghiệp đầu tư vào Việt Nam đạt được thành công lớn, hạn chế tối thiểu rủi ro.

Đối với công tác tuyển dụng, chúng tôi đảm bảo sẽ không phát sinh thêm bất kì phí dịch vụ nào khác sau 60 ngày ứng viên nhận việc. Để giảm thiểu những rủi ro từ ứng viên, chúng tôi luôn tự hào về dich vụ thay thế ứng viên với tỉ lệ thành công cao. Về phí dịch vụ, công ty chúng tôi không đặt ra mức phí tối thiểu như phần lớn các công ty cùng dịch vụ khác. Ngoài ra, với việc có thể đánh giá năng lực của ứng viên cũng như xem xét mặt bằng lương, chúng tôi tin rằng công ty chúng tôi có thể giới thiệu những ứng viên tiềm năng với mức lương phù hợp trong tương lai. 

Về hoạt động tư vấn khác, chúng tôi sẽ luôn đồng hành cùng quý công ty và giải thích một cách dễ hiểu các chính sách, luật lao động tại Việt Nam. 

Chúng tôi hiểu được những điểm mạnh, điểm yếu của ứng viên cũng như sự khác biệt giữa Việt Nam và Nhật Bản, nên hãy liên hệ với chúng tôi khi quý công ty có những thắc mắc về quản lý và tuyển dụng nhân sự tại Việt Nam. 

Những nghề phổ biến tại TG Vina Arks

Bạn làm việc tại TG Vina Arks? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TG Vina Arks

TG Vina Arks

Click để đánh giá