Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Công ty TNHH T.H.I. Group Việt Nam là một trong những thành viên của Tập đoàn T3EX, là công ty logistics đầu tiên tại Đài Loan niêm yết trên sàn OTC! T3EX hiện có hơn 1.500 nhân viên trên toàn thế giới,
Chúng tôi liên tục cập nhật kiến thức mới nhất về quản lý và đổi mới, đồng thời phát triển các dịch vụ mới; và chúng tôi nỗ lực trở thành công ty tốt nhất trên thị trường, chúng tôi chủ động xây dựng mạng lưới logistics toàn diện, cung cấp các dịch vụ tùy chỉnh cho khách hàng, cùng nhau phát triển mạnh mẽ hơn.
THI đã mở rộng thành công phạm vi dịch vụ của mình từ dịch vụ giao nhận vận tải biển truyền thống sang hiện bao gồm đầy đủ các dịch vụ logistics của bên thứ ba. Với hơn 30 năm kinh nghiệm, THI đã thiết lập được mối quan hệ lâu dài và ổn định với nhiều hãng vận tải trong nước và toàn cầu và nhận được sự hỗ trợ toàn diện của hơn 200 đối tác trên toàn thế giới. Dịch vụ của chúng tôi: 1. Dịch vụ logistics nội địa 2. Dịch vụ logistics chuyên nghiệp của bên thứ ba 3. Quản lý chuỗi cung ứng và dịch vụ tùy chỉnh 4. Logistics thương mại điện tử
Hiện tại, tại Việt Nam, chúng tôi có 4 văn phòng:
- Hồ Chí Minh: Tầng 7, Số 9, Đinh Tiên Hoàng, Quận 1, TP.HCM
- Hải Phòng: Phòng 509B, Tầng 5, TD Business center, 20 Lê Hồng Phong, Ngô Quyền, Hải Phòng
- Hà Nội: Tầng 6, Tòa nhà Đào Duy Anh, Số 9 Đào Duy Anh, Đống Đa