Mô tả công việc
- Plan, monitor & execute trade marketing activities. Work with internal teams and agencies to ensure deadline and KPIs
- Develop and implement event plans for the assigned products/ topics within marketing budget
- Hosting cooking demo, workshops, events, etc. for both internal and public purposes
- Interpreting the content from English to Vietnamese for training sessions, demos, workshops, etc.
- Work with relevant department to produce marketing materials (POSM, catalogue, online designs, video...)
- Create and maintain good relationship with kitchen equipment manufacturers, Chefs, partners and customers.
- Supporting other departments in contacting with equipment manufacturers to get information.
- Cost control & manage settlement fee of trade marketing activities
- Conduct market research for new product;
- Coordinating with internal department (Finance, Legal, Admin, Retail...) to finish paperwork: contract, payment request, purchase order and other related jobs assigned by line managers.
- Prepare updated reports to line manager after deployment of campaigns
- Keep track, monitor, and do evaluation of monthly/yearly approved marketing plan and monitoring monthly/yearly marketing activities.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Has hospitality working experience
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Thương hiệu Thời trang 4MEN được thành lập từ tháng 3 năm 2010, là một trong những thương hiệu thời trang nam uy tín hàng đầu Việt Nam. Với sự quản lý chặt chẽ, chuyên nghiệp của đội ngũ quản lý; Nỗ lực sáng tạo không ngừng của bộ phận thiết kế, Sự tận tâm của nhân viên bán hàng… là những yếu tố làm nên thương hiệu thời trang 4MEN lớn mạnh như hiện nay. 4MEN luôn quan niệm thời trang là sự tìm tòi và sáng tạo nên những sản phẩm của 4MEN đều được thiết kế riêng với sự trẻ trung, hiện đại để mang lại guu thời trang hợp mốt nhất cho các bạn trẻ. Các dòng sản phẩm của 4MEN không ngừng đa dạng về kiểu dáng, mẫu mã từ áo sơ mi, áo thun, áo khoác, áo vest, quần jean, quần tây, quần kaki… đến các phụ kiện thời trang vô cùng sành điệu, tất cả tạo nên vẻ đẹp hoàn hảo, hiện đại, phong cách cho phái mạnh