Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Digital – Online Communication (70%):
- Strongly deliver Execution Plan following the Communication Strategy, including brand-building, activation and membership.
- Commit the contents and KPI Ads in each campaign.
- Work with other MKT Teams (PS team & Member team) or Departments to maximize the impact of social channels in relation to marketing and online media.
- Understand target and budget on each campaign, then highly optimize the effectiveness of Communication Plan.
2. Developing Detail Online Channels: Zalo, Tiktok and Youtube
- Manage and follow up the Execution Plan under Master Communication Strategy.
- Conduct and supervise agency in deployment.
- Propose creative ideas in trends to increase number of engagement (click, view,...) for each channels.
- Be proactive in producing materials for the channels (contents, videos).
- Manage and evaluate the effectiveness of these channels for each campaign.
3. Other tasks:
- Off-line Communications
- Support company events or team activities.
- Manage payment on time after campaign.
- Follow up & report the budget and expense to Marketing Executive.
- Follow-up advertising license & mantaining signage
- Manage website
- Other tasks or responsibilities as assigned by Marketing Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications & Job Requirements
- Bachelor’s degree in marketing, advertising, or communications
- Past work experience as a marketing executive (Strength in content creator) or similar role or in retail industry (at least 1 years) or more than 3 years of experience in marketing field
- Knowledge of traditional and digital marketing, content marketing, and social media marketing
- Experience in content creator (Video Content Experience is a plus)
- Excellent writing, communication, and presentation skills
- Proficiency in full Microsoft Office suite, especially with Excel and PowerPoint
- Good communication skill.
- English: Writing content & Report
- Responsibility. Aesthetic, dynamic, flexible, agile.
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
- Strong analytical, logical and problem solving skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 600 - 1,000 USD
Thương hiệu Thời trang 4MEN được thành lập từ tháng 3 năm 2010, là một trong những thương hiệu thời trang nam uy tín hàng đầu Việt Nam. Với sự quản lý chặt chẽ, chuyên nghiệp của đội ngũ quản lý; Nỗ lực sáng tạo không ngừng của bộ phận thiết kế, Sự tận tâm của nhân viên bán hàng… là những yếu tố làm nên thương hiệu thời trang 4MEN lớn mạnh như hiện nay. 4MEN luôn quan niệm thời trang là sự tìm tòi và sáng tạo nên những sản phẩm của 4MEN đều được thiết kế riêng với sự trẻ trung, hiện đại để mang lại guu thời trang hợp mốt nhất cho các bạn trẻ. Các dòng sản phẩm của 4MEN không ngừng đa dạng về kiểu dáng, mẫu mã từ áo sơ mi, áo thun, áo khoác, áo vest, quần jean, quần tây, quần kaki… đến các phụ kiện thời trang vô cùng sành điệu, tất cả tạo nên vẻ đẹp hoàn hảo, hiện đại, phong cách cho phái mạnh