Mô tả công việc
- Reporting directly to the Guest Relations Supervisor, the Guest Relations Officer is directly responsible for the day to day operation of the guest Relations section whilst on duty. On a broader scale the Guest Relations Officer is to ensure that all the hotel’s guests are greeted, attended to and assisted with a level of serviced that is professional, efficient yet friendly and second to none. The Guest Relations Officer is also to ensure that all guests are made to feel comfortable and welcome in a genuine warm way at all times.
- The Guest Relations Officer is responsible and accountable for all operations in relation to the Guest Relations section whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently, effective and efficient work practices and guest service standards, that the guests’ first and last impressions of the hotel are lasting ones of genuine warmth and friendliness and of high standards.
- To ensure that all guests of the hotel are checked in and checked out in an efficient, yet warm and friendly manner.
- To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience at same position in hospitality industry
- Good appearance.
- Excellent communication in English.
Yêu cầu hồ sơ
Tổng Công ty cổ phần bảo hiểm Petrolimex (PJICO) là công ty cổ phần bảo hiểm đầu tiên tại Việt Nam được thành lập năm 1995. Công ty là tập hợp sức mạnh về tài chính và uy tín của những tập đoàn lớn trực thuộc nhà nước bao gồm Tập đoàn Xăng dầu Việt Nam (Petrolimex), Tổng công ty thép Việt Nam (Vinasteel), Tổng công ty cổ phần Tái bảo hiểm quốc gia Việt nam (Vinare), Ngân hàng ngoại thương Việt Nam (Vietcombank), và Công ty điện tử Hà Nội (Hanel). Trong hơn 20 năm qua, Tổng công ty đã phát triển trở thành một trong bốn doanh nghiệp bảo hiểm phi nhân thọ lớn nhất Việt Nam, và nằm trong số 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam với 59 công ty và đơn vị trực thuộc trên phạm vi toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ bảo hiểm chăm sóc sức khỏe hàng năm
- Bảo hiểm sức khỏe toàn diện
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ nghỉ mát hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 15/06/1995, Tổng Công ty Cổ phần Bảo hiểm Petrolimex được thành lập.
- Tháng 7/1995, Petrolimex Bảo hiểm khởi động hoạt động với 2 sản phẩm bảo hiểm là Bảo hiểm cá nhân và Bảo hiểm tài sản.
- Năm 2012, Petrolimex Bảo hiểm đổi tên thành Tổng Công ty Cổ phần Bảo hiểm Petrolimex.
- Năm 2020, Petrolimex Insurance chính thức đưa vào hoạt động phần mềm quản lý tiền lương và chấm công tự động.
Mission
Sứ mệnh của Tổng Công ty cổ phần Bảo hiểm Petrolimex là mang đến cho khách hàng các sản phẩm bảo hiểm chất lượng cùng với dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất, đồng thời tạo nên một môi trường làm việc năng động, thân thiện và chuyên nghiệp cho nhân viên, đồng hành cùng sự phát triển của xã hội và cùng khách hàng tiến tới tương lai.