Mô tả công việc
Brief summary of job profile: The Supply Chain Operation Team Leader is responsible for supporting the Customer Care Senior Manager in delivering excellent service to stores and customers, ensuring that the right stock is available at the right time and of the right quality.
Job Description:
Operational & Inventory Management
Identify root causes for performance gaps through scalable solutions and propose actionable recommendations.
Suggest and implement best practices to optimize inventory management, distribution, and product availability.
Collaborate closely with QA/QC to ensure compliance with relevant policies, regulations, and industry standards (e.g., labeling, Halal, ingredient content).
Propose improvement across end- to- end order management lifecycle.
Assist in facilitating new product rollouts, limited time offers (LTOs), deletions, and transitions with distributors and suppliers.
Gather customer feedback to propose solutions to enhance the overall customer experience.
Assist in managing the day- to- day supply chain operations, including monitoring inventory management processes, managing the order fulfillment process, and ensuring accurate PO placement and pricing to maintain optimal stock availability and achieve targeted on- time and in- full (OTIF) delivery performance at stores.
Prepare and present detailed reports on inventory levels, order fulfillment performance, and customer feedback to inform decisions.
SC Stakeholder Collaboration
Implement administrative processes and procedures to ensure the smooth day- to- day operations of the function.
Collaborate with cross- functional teams (including store operations, procurement, and suppliers) to identify problems and propose solutions.
Work closely with procurement on key sourcing activities and milestones, managing supplier relationships to ensure a steady supply and efficient production lead times while maintaining brand specifications.
Yêu cầu công việc
Familiarity with compliance standards and best practices in inventory and supply chain management.
Strong customer orientation and ability to adapt.
Fluent English in Speaking and Writing.
Results focused – ability to deliver in high pressure environment.
04+ years of experience in supply chain operations, customer care or retail management.
Bachelor’s Degree in Business Administration, Supply Chain, Logistics or a related field.
Good communication and interpersonal skills to collaborate with cross- functional teams and build relationships with suppliers.
Analytical and problem- solving skills with the ability to identify root causes and implement effective solutions.
Organizational skills, ability to prioritize tasks and meet constant deadlines with strong attention to detail and quality control.
Respond quickly to urgent situations.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-24 03:00:03
Tổng Công ty CP Công trình Viettel, tiền thân là Xí nghiệp Khảo sát thiết kế và Xí nghiệp Xây lắp Công trình được thành lập ngày 30 tháng 10 năm 1995, là đơn vị hạch toán độc lập, một phần không thể thiếu trong hệ sinh thái Tập đoàn Công nghiệp - Viễn thông Quân đội. Sau khi làm tốt các nhiệm vụ của đất nước, người Công trình Viettel đã ý thức và bắt tay vào hành động mang đến một cuộc sống chú trọng trải nghiệm, sự tiện nghi, hiện đại hơn đến với công chúng.
Sau nhiều lần chuyển đổi tên giao dịch, đến tháng 9/2018, Công trình Viettel chính thức mang tên Tổng Công ty CP Công trình Viettel (Tên giao dịch quốc tế Viettel Construction Joint Stock Corporation) hoạt động kinh doanh với 6 trụ chính: Đầu tư Hạ tầng, Xây dựng (bao gồm xây dựng hạ tầng viễn thông, xây dựng dân dụng B2C và B2B), Công nghệ thông tin, Giải pháp Tích hợp, Dịch vụ Kỹ thuật và Vận hành Khai thác.
Trải qua 27 năm phát triển và đồng hành cùng công chúng, Tổng Công ty đã xây dựng được hệ thống hạ tầng mạng lưới viễn thông trong nước với hơn 50.000 trạm phát sóng, 320.000 km cáp quang (tương đương 8 vòng trái đất), bao phủ 100% lãnh thổ Việt Nam bao gồm vùng biển hải đảo, vùng sâu vùng xa. Đồng thời Tổng Công ty còn tiên phong tham gia xây dựng hạ tầng viễn thông tại 10 quốc gia ở châu Á, châu Phi và châu Mỹ. Từ đơn vị xây lắp thuần túy, trở thành Tổng Công ty cung cấp dịch vụ trên nền tảng kĩ thuật , công nghệ với quy mô gần 11.000 người, tâm đắc mang trong mình sứ mệnh đồng hành “Dựng Xây Cuộc Sống Mới” cùng các doanh nghiệp trên cả nước và thế giới.
Review Tổng Công ty Cổ phần Công trình Viettel
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, động lực phấn đấu, cải thiện kỹ năng, quản lý quan tâm nhân viên (AP)
Có điều kiện thăng tiến theo trình, được đào tạo, làm việc theo năng lực (AP)
Công việc có tính ổn định, chế độ phúc lợi nhân viên tốt, không OT nhiều, ít support nhau (IT)