Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Office Customer Service - Senior Staff
Thiết Bị Y Tế Trần Danh
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 10
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
26/08/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lotte Center Hà Nội
Mô tả công việc
Handle Customer Service activities
- Handle Customer complaints and request to resolve. Follow up to handle issues completely
- Instruct Tenants all necessary Procedure from Fit Out Beginning until Moving in
- Issue apologize Letter, carry out compensation procedures, insurance claims for any incidents (if necessary)
Office Tenant Event
- Make a plan and organize office Tenant Events
- Prepare gift to welcome new tenant or on holiday
Control Office Expenses and Purchasing jobs
- Make Plan and Control Budget for Office and WF
- Prepare enough necessary Documents to get Approval and accept Payment for Office and shared Office Expenses.
- Process vendor selection
Parking Registration
- Explain clearly parking registration procedure for customer
- Collect daily request of office tenants to summarize the file sending to LCH team to update on the parking system.
- Coordinate with LCH team to issue Parking Card
Office Parking Revenue
- Posting Parking card and monthly Parking Fee on SAP
- Make the Office Parking Revenue Report.
- Cooperate with Finance Team to follow up overdue Debt
Processing Construction Renovation Project and Build to suit office
- Make a plan for renovation projects and request Budget.
- Work with technical teams to prepare specifications for construction project.
- Follow up to construction schedule to ensure construction progress and payment plan.
- Handle problems caused by construction affecting customers
- Process Payment, conduct construction acceptance, warranty requests, and repair arising issues
Yêu cầu công việc
- English (Reading, Writing: advance level up, Speaking and Listening: intermediate level up, or above IELTS 6.0)
- Microsoft Office skill: word, excel, power point (advance level)
- At least 2 years of experience in customer service and operations support
- Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or a related field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
- Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
- Support for parking, lunch, tea, and coffee
Khu vực
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 14 Đường Số 36, Phường Tân Quy, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty TNHH Trang Thiết Bị Y Tế Trần Danh là nhà cung cấp và phân phối các dòng sản phẩm hóa chất, trang thiết bị y tế dùng trong chẩn đoán, xét nghiệm lâm sàng,...
Chúng tôi là đối tác phân phối độc quyền và chính thức của các nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới với các dòng sản phẩm toàn diện, đáp ứng nhu cầu sử dụng của Quý khách hàng đến từ các bệnh viện, viện nghiên cứu, trung tâm y khoa,…
Sản phẩm của chúng tôi bao gồm:
- Hệ thống máy định danh vi sinh vật MALDI-TOF MALDI BIOTYPER
- Hệ thống máy xét nghiệm PCR, Real-time PCR
- Các bộ kits PCR, Real-time PCR phát hiện và định lượng tác nhân gây bệnh, Gene kháng kháng sinh
- Máy tách chiết DNA/RNA tự động
- Hóa chất sử dụng trong ngân hàng máu và miễn dịch huyết học, HLA SSP-PCR
- Hóa chất nội kiểm và hóa chất ngoại kiểm tra chất lượng xét nghiệm lâm sàng
- Phần mềm quản lý chất lượng nội kiểm phòng xét nghiệm lâm sàng 24/7
Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Y Tế Trần Danh
Bạn làm việc tại Thiết Bị Y Tế Trần Danh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Thiết Bị Y Tế Trần Danh
Click để đánh giá