Mô tả công việc
• Responsible for responding to all reviews sent by guests and analysing the results and producing reports for the hotel team.
• Responsible for the Learning & Development of hotel teams in regards to Guest Experience. Managing all reviews and social media feedback from guests i.e. TripAdvisor Facebook, Instagram, Twitter etc.
Guest Experience
• Has regular and close contact with hotel guests by interacting with guests to collect feedback and ideas
• Makes recommendations to improve the Guest Experience and shares these with the management team
• Ensures that the Novotel Brand Standards are adhered to and conducts regular spot checks
• Responds to all guest feedback and comments, follows up where necessary and ensures that each priority is resolved efficiently and effectively.
• Enhances the hotel's customer service and Guest Experience by incorporating examples of best practices
Learning and Development
• Conducts weekly and monthly training sessions in Novotel
• Contributes to the content of new training programs
• Schedules training sessions, organises information technology and other equipment
• Monitors training programmes and manuals to ensure that they are effective and up-to-date and makes updates as necessary
Social Media/Reputation Management
• Monitors social media platforms e.g. Twitter, Facebook, Instagram
• Engages with the audience following the Novotel social media strategy
• Maintains the accuracy and consistency of data produced from all social media platforms
• Posts relevant articles on social media platforms ensuring all content follows the guidelines outlined in the Novotel Social Media strategy
• Grow the number of audience/followers on social media platforms
• Manages Trip Advisor ranking and reviews in order to move ranking upwards.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly & free accommodation and nutritious meals
- Hotel uniform
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Dynamic, professional working environment and a supportive team
- Opportunity to grow within your property and across the world
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management
- Minimum 4 years of relevant experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Good communication and customer contact skills
- Results and service oriented with an eye for details
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
- A team player & builder
- A motivator & self-starter
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Interested candidates kindly apply on Hoteljob
Công ty TNHH Trang Thiết Bị Y Tế Trần Danh là nhà cung cấp và phân phối các dòng sản phẩm hóa chất, trang thiết bị y tế dùng trong chẩn đoán, xét nghiệm lâm sàng,...
Chúng tôi là đối tác phân phối độc quyền và chính thức của các nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới với các dòng sản phẩm toàn diện, đáp ứng nhu cầu sử dụng của Quý khách hàng đến từ các bệnh viện, viện nghiên cứu, trung tâm y khoa,…
Sản phẩm của chúng tôi bao gồm:
- Hệ thống máy định danh vi sinh vật MALDI-TOF MALDI BIOTYPER
- Hệ thống máy xét nghiệm PCR, Real-time PCR
- Các bộ kits PCR, Real-time PCR phát hiện và định lượng tác nhân gây bệnh, Gene kháng kháng sinh
- Máy tách chiết DNA/RNA tự động
- Hóa chất sử dụng trong ngân hàng máu và miễn dịch huyết học, HLA SSP-PCR
- Hóa chất nội kiểm và hóa chất ngoại kiểm tra chất lượng xét nghiệm lâm sàng
- Phần mềm quản lý chất lượng nội kiểm phòng xét nghiệm lâm sàng 24/7