Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room. Advise guest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports. Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction. Arrange transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests' checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/ supervisor.
- Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
- Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel.
Policies and Procedures
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Follow company and department policies and procedures.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
- Support all co-workers and treat them with dignity and respect.
- Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least 6 months to 1 year experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty TNHH Trang Thiết Bị Y Tế Trần Danh là nhà cung cấp và phân phối các dòng sản phẩm hóa chất, trang thiết bị y tế dùng trong chẩn đoán, xét nghiệm lâm sàng,...
Chúng tôi là đối tác phân phối độc quyền và chính thức của các nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới với các dòng sản phẩm toàn diện, đáp ứng nhu cầu sử dụng của Quý khách hàng đến từ các bệnh viện, viện nghiên cứu, trung tâm y khoa,…
Sản phẩm của chúng tôi bao gồm:
- Hệ thống máy định danh vi sinh vật MALDI-TOF MALDI BIOTYPER
- Hệ thống máy xét nghiệm PCR, Real-time PCR
- Các bộ kits PCR, Real-time PCR phát hiện và định lượng tác nhân gây bệnh, Gene kháng kháng sinh
- Máy tách chiết DNA/RNA tự động
- Hóa chất sử dụng trong ngân hàng máu và miễn dịch huyết học, HLA SSP-PCR
- Hóa chất nội kiểm và hóa chất ngoại kiểm tra chất lượng xét nghiệm lâm sàng
- Phần mềm quản lý chất lượng nội kiểm phòng xét nghiệm lâm sàng 24/7