- Deploy NF Strategy and customize to satisfy Customer Needs
- Implement treasure hunt strategy of NF to bring more excitement to customers
- Working closely with internal stakeholder - related CM, QA supply chain, Global sourcing,
- Responsible for the category mix assortment selection, shelf space, promotions & stock avaibility
- Sourcing new oversea suppliers to response well customer needs.
- Co-ordinate with related NF Departments for decisions making on assortment, inventory, shelf space, promotions.
- Jointly develop and maintain the Pricing Strategy for the Imported Categories.
- Provide all necessary information and documentation to ensure all necessary admin job is completed in a timely manner
- Supervise the Supply base to maximize Sales & Profitability- University degree, preferably in Economics, Business Management or related subjects
- Experiences within NF industry, especially at Homeline division at least 2- 3 years
- Creative and innovation
- Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral)
- Customer-focused. Result oriented.
- Good communication and negotiation skills.
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Strong analytical ability and good in data / figures.
- Abilities to use computer, office programs and databaseThử việc nhận 100% lương
Lương tháng 13, thưởng hiệu suất
BHXH full lương, BHYT, bảo hiểm sức khỏe
Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế...