Việc làm Thương Hiệu Việt

Cập nhật 11/09/2024 17:10
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Quality Assurance Engineer (QA QC/ Tester)
Thương Hiệu Việt
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Job SummaryWorking with the product team, the ideal candidate will have a strong background in software testing and quality assurance, with a keen eye for detail and a passion for ensuring the highest standards of quality. You will be responsible for developing and executing test plans, identifying and documenting defects, and working closely with developers to resolve issues. You will play a critical role in the software development lifecycle, ensuring that our products meet both functional and non-functional requirements. Your ability to think critically and analytically will be essential in identifying potential issues before they become problems. Key Responsibilities
Develop and implement QA strategies and processes.
Conduct regular audits and create detailed reports.
Work closely with cross-functional teams to identify and resolve quality issues.
Ensure that products meet the highest standards of quality and reliability.
Continuously improve QA processes and methodologies.
Provide feedback to the development team.
Create and maintain QA documentation.
Stay up-to-date with industry trends and best practices.
Develop and execute test plans and test cases.
Identify and mitigate risks related to product quality.
Support the implementation of automated testing tools and frameworks.
Collaborate with product management to define quality goals and objectives.Key Requirements and skills
Bachelor's degree in Computer Science, Engineering, Information Technology, or a related field.
At least 2 years experience in software quality assurance or a related field.
Experience with automated testing tools and frameworks.
Strong analytical and problem-solving skills.
Excellent communication and interpersonal skills.
Ability to work in a fast-paced, dynamic environment.
Detail-oriented with a strong focus on quality.
Experience with Agile and Scrum methodologies.
Knowledge of software development lifecycle (SDLC).
Ability to create and maintain QA documentation.
Experience with performance and load testing.
Experience with root cause analysis and corrective action processes.
Ability to stay up-to-date with industry trends and best practices.Competitive package
Professional working environment
Opportunities to challenge and develop your career
Social insurance, health insurance, unemployment insurance as labor law stipulated
Premium Healthcare
Opportunity to participate in stock option program.
Public holiday and Annual leave in accordance with the Vietnamese labour law
Khu vực
Báo cáo
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá