Develop and implement QA strategies and processes.
Conduct regular audits and create detailed reports.
Work closely with cross-functional teams to identify and resolve quality issues.
Ensure that products meet the highest standards of quality and reliability.
Continuously improve QA processes and methodologies.
Provide feedback to the development team.
Create and maintain QA documentation.
Stay up-to-date with industry trends and best practices.
Develop and execute test plans and test cases.
Identify and mitigate risks related to product quality.
Support the implementation of automated testing tools and frameworks.
Collaborate with product management to define quality goals and objectives.Key Requirements and skills
Bachelor's degree in Computer Science, Engineering, Information Technology, or a related field.
At least 2 years experience in software quality assurance or a related field.
Experience with automated testing tools and frameworks.
Strong analytical and problem-solving skills.
Excellent communication and interpersonal skills.
Ability to work in a fast-paced, dynamic environment.
Detail-oriented with a strong focus on quality.
Experience with Agile and Scrum methodologies.
Knowledge of software development lifecycle (SDLC).
Ability to create and maintain QA documentation.
Experience with performance and load testing.
Experience with root cause analysis and corrective action processes.
Ability to stay up-to-date with industry trends and best practices.Competitive package
Professional working environment
Opportunities to challenge and develop your career
Social insurance, health insurance, unemployment insurance as labor law stipulated
Premium Healthcare
Opportunity to participate in stock option program.
Public holiday and Annual leave in accordance with the Vietnamese labour law
Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế...