Việc làm Thương Hiệu Việt

Cập nhật 24/10/2024 11:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Women’s Entrepreneurship Support Officer
Thương Hiệu Việt
6 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

About the role

The Women's Entrepreneurship (WE) Support Officer plays an important role in ensuring the successful implementation of the Strive Women initiative, a global program aimed at enhancing the financial health of women-led micro and small enterprises (W-MSEs). Working closely with the Project Lead, financial service providers, and other key partners, the Officer will provide essential support to equip women entrepreneurs with the resources, training, and guidance needed to build successful and sustainable businesses.


Key Responsibilities

1. PROJECT IMPLEMENTATION (50% of time): Assist the technical preparation and implementation of project activities, take the lead on selected assignments in coordination with the Project Lead, including:

- Support capacity-building training for women entrepreneurs, handling tasks such as training needs assessment, pre/post-test facilitation, participant management, and stakeholder coordination.

- Oversee seed funding implementation under the supervision of the Project Lead.

- Collaborate with the Communications team to manage the project's social media platforms, including but not limited to Zalo groups, landing page, and Facebook page.

- Actively participate in meetings with partners, CARE Lead Member, and donors, contributing ideas and insights as required.

- Support in organizing events/campaigns and project activities both in the field and online.

2. PROJECT ADMINISTRATION & FINANCE (30% of time)

Provide admin support for project implementation, including event logistics, travel arrangements, minute-taking, etc.

- Manage project financial procedures, including payment, advance request, and related tasks, ensuring alignment with the project budget and timeline.

- Assist in procurement tasks, including purchase requests, bidding analysis, and vendor management.

- Perform additional support tasks as needed.

3. MONITORING, EVALUATION AND LEARNING (15% of time)

Master project indicators and participate in relevant MEL meetings.

- Assist in data collection, documentation regarding progress tracking, learning capture, evaluation, research, and case studies.

- Join field visits to support, gather insights, and monitor partners' activities.

- Propose necessary adjustments to project implementation based on findings and insights.

4. OTHER COMMON ACCOUNTABILITIES FOR CVN STAFF (5% of time)


Ideally, you will have:

  • Experience working in/with projects related to women's entrepreneurship and/or financial inclusion.
  • Good interpersonal skills, sound judgment, planning, problem-solving, and team-building skills.
  • Organizational and time management skills, ability to work under pressure, and to organize and manage workload to meet deadlines.

Why you should apply:

  • Ongoing professional and personal development
  • A dynamic and innovative environment
  • Supportive teams

Application Deadline: 5:00 PM, 22 August 2024.

Khu vực
Báo cáo

Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá