Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Yêu cầu công việc
Proficient in English, fluent communication skills
Graduated from college/university in related field
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Able to work in shifts: Shift 1: 6am-2pm, Shift 2: 2pm-10pm, or Shift 3: 10pm-6am
Quyền lợi được hưởng
Basic salary + Night shift allowance
13th-month salary
Review 6-month KPI bonus (on business results)
Compulsory SHUI upon full gross salary
Additional health insurance
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New years, Mid-Autumn...
Diag tự hào là Trung Tâm Xét Nghiệm và Chẩn Đoán Y Khoa hàng đầu Việt Nam và là đối tác đáng tin cậy của các bác sĩ, phòng khám, bệnh viện và cho nhu cầu chăm sóc sức khỏe nhân viên của các doanh nghiệp. Diag được thành lập vào năm 1998 bởi các nhà sinh học – bác sĩ người Pháp, là Trung Tâm Xét Nghiệm chuẩn quốc tế với vốn đầu tư nước ngoài đầu tiên và lâu đời nhất ở Việt Nam, với sứ mệnh nâng tầm xét nghiệm y khoa cho người dân nơi đây. Chúng tôi vẫn cam kết với tầm nhìn này cho đến ngày hôm nay. Diag hướng đến mục tiêu mang đến chẩn đoán y khoa chất lượng vượt trội cùng công nghệ cải tiến vượt bậc, góp phần vào công cuộc chăm sóc sức khỏe cho người dân Việt Nam.