Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
- Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
- Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
- Willingness to travel for business when required.
- Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
- Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
- Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 900 - 1,200 USD
Trường Cao đẳng Lý Thái Tổ được thành lập theo Quyết định số 1133 ngày 12/08/2019 của Bộ trưởng Bộ Lao động – Thương binh và Xã hội với nhiệm vụ đào tạo ba cấp trình độ: Cao đẳng, Trung cấp và Sơ cấp.
Trường đứng chân trên địa bàn Phường Đình Bảng, Thị xã Từ Sơn, Tỉnh Bắc Ninh - một thành phố trẻ đang trong quá trình công nghiệp hoá mạnh mẽ, với vị trí đắc địa là cửa ngõ thủ đô Hà Nội. Bắc Ninh được biết đến là nơi tập trung của nhiều khu công nghiệp lớn như: VSIP, Tiên Sơn, Yên Phong... Đây là các khu công nghiệp hội tụ các doanh nghiệp hàng đầu về công nghệ cao cũng như các doanh nghiệp phụ trợ cho các tập đoàn lớn như Samsung, LG, Canon, Hồng Hải - các tập đoàn hàng năm có nhu cầu tuyển dụng nhân sự rất lớn để phục vụ nghiên cứu và phát triển sản xuất.
Với cơ sở vật chất, thiết bị tiên tiến, hiện đại phù hợp thực tiễn sản xuất, với mục tiêu đào tạo nguồn nhân lực chất lượng cao giỏi về kỹ năng nghề nghiệp, có khả năng sử dụng ngoại ngữ trong công việc, đặc biệt có khả năng tiếp cận và thích nghi nhanh với văn hoá của doanh nghiệp. LIC cam kết 95% sinh viên được đào tạo trong lĩnh vực Cơ khí và Điện - Điện tử sau khi tốt nghiệp sẽ có việc làm đúng ngành nghề đào tạo và đáp ứng yêu cầu của người sử dụng lao động.