Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
TRAINING ROLE
- Identify The Training Needs Of The Organization Through Job Analysis (Store Level), Career Paths (Store Level), And Consultation With Operations Team.
- Drive Brand Values And Philosophy Through All Training Activities: Seasonal Update, Brand Orientation, Sales Skills Workshop, & Leadership Skills Training.
- Implement Effective, Inspiring, Motivating, And Practical Training Methods: In-Classroom, In-Store, Outdoor…
- Effectively Manage The Monthly Allocated Training Budget.
- Assess Employees’ Standard: Knowledge (Ops, Product & Vm), Sales Skills, And Retail KPIs Performance To Identify What Are The Must Improvement Points.
- Receive and Resolve All The Customer Service Feedback From Customers, Operations, and Store Teams.
- Continuously Tailor Training Programs Following Demands From The Brand Team To Fit With The Market Changes.
- Suggest Training Programs Or Guide Store Staff Recruit More New Loyalty Membership.
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Select And Manage Resources, Including Working With Both Internal Employees And Training Vendors To Develop And Deliver Training.
RETAIL ROLE
- Update Fashion Trends And Fashion-Related News In The World To Store Team And Office Team
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Take Part In Buying Procedures To Enhancing Brand Insights For The Seasonal Product Training"
- Monitor And Comment On Staff's Retail KPIs Standard Every Week And Suggest Training, And Coaching In Time.
- Develop CSI (Customer Satisfaction Index) Mechanism Inside The Store For The Customers To Give Feedback About Their Shopping Experiences.
TEAMWORK
- Actively Combine And Work As A Team With Other Departments To Understand The Company's Working Culture And Business Orientation.
- Effectively Communicate With Team Members, Trainers, And Management.
- Actively Engage And Connect With Store Employees Through The Process Of Meeting And Chatting At Stores And Offices.
REPORT
- Weekly W.I.P Update (monitor and update weekly work completion progress).
- Weekly Staff's Retail KPIs Review (weekly sales quality tracking of employees).
- Monthly Online Testing Recap (staff knowledge quality status).
- Monthly Store Check Recap (feedback when checking the quality of staff at the store).
- Monthly Training Activities Recap (summary of training activities taking place in the month and plans for the next month).
- Monthly KPIs Review with Training Manager.
- Quarterly Training Activites Recap.
- Every half Year Training Activities Recap.
- Yearly Training Activities Recap & Next Year Planning.
Yêu Cầu Công Việc
- Possess Knowledge Of The Sports/Premium Fashion Industry And An Easy-To-See Facial Appearance Is An Advantage.
- Play Sports and Communicate Fluently in English.
- A Minimum Of 3 Years Of Experience In Training And Development Management (Essential).
- Critical Thinker With Innovative Problem-Solving Skills.
- Experienced In Training And Development People, Preferably In The Retail Industry.
- Presentation Skills, Public Speaking Skills.
- Customer, Consumer, And Shopper Insights And Understanding.
- Excellent Communication And Leadership Skills.
- Highly Computer Literate With Proficiency In Ms Office And Related Business And Communication Tools.
- Familiar With Traditional And Modern Training Processes.
- Ability To Plan, Multi-Task And Manage Time Effectively.
- Strategic And Creative Mindset.
- Meticulous Attention To Detail.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trường Đại học Nguyễn Tất Thành được thành lập theo chủ trương xã hội hóa giáo dục của Chính phủ với sứ mệnh kiến tạo cơ hội học tập đại học cho mọi người dân. Trải qua hơn hai thập kỷ hình thành và phát triển, Trường đã trở thành địa chỉ và sự lựa chọn tin cậy của đông đảo học sinh, phụ huynh và doanh nghiệp ở Thành phố Hồ Chí Minh, các vùng kinh tế phía Nam, trong cả nước và quốc tế.
Chất lượng đào tạo, nghiên cứu khoa học và phục vụ cộng đồng không những đã đáp ứng sự hài lòng của các bên liên quan mà còn được các tổ chức kiểm định và xếp hạng trong nước và quốc tế công nhận. Trường Đại học Nguyễn Tất Thành đã đạt chứng nhận kiểm định chất lượng cấp cơ sở giáo dục và cấp chương trình đào tạo theo tiêu chuẩn của Bộ Giáo dục và Đào tạo Việt Nam và Mạng lưới các Trường đại học Đông Nam Á (AUN). Đồng thời, Trường đạt tiêu chuẩn 5 sao theo Hệ thống xếp hạng đối sánh UPM, 4 sao theo QS Stars. Năng suất và chất lượng nghiên cứu và đổi mới sáng tạo của Trường cũng đã được các bảng xếp hạng Scimago và Webometrics xếp vào top 5 của Việt Nam.
Review Trường Đại học Nguyễn Tất Thành
Trường đẹp rất rộng thoáng mát .lịch sử lâu đời, đồng nghiệp tận tình. (GG)
Cơ sở vật chất tốt, giờ cao điểm khó bắt xe (GG)
Giáo viên chất lượng, thiếu cơ sở vật chất