Mô tả công việc
1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Trường Mầm non – Tiểu học - THCS Đức Trí là loại hình trường tư thục được thành lập đầu tiên tại thành phố Đà Nẵng vào năm 1990. Đội ngũ CB-GV-NV có trình độ sư phạm trên chuẩn, chuyên môn khá, giỏi, năng lực sư phạm tốt.
Nằm ngay khu dân cư trung tâm thành phố Đà Nẵng, giao thông thuận lợi. Tổng diện tích sử dụng trên 9000m2 với khu đỗ xe rộng rãi, dành nhiều không gian cho sân chơi của trẻ và khu vườn hoa cây cảnh, Đức Trí hiện có 45 phòng học dành cho học sinh Mầm non và Tiểu học được bố trí thành 3 khu riêng biệt nhưng liền kề, được trang bị máy vi tính, máy điều hòa nhiệt độ, đi kèm với các lớp học, là hệ thống các phòng bộ môn, chức năng…. Bếp ăn đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm . Đáp ứng yêu cầu chăm sóc giáo dục toàn diện cho hơn 1000 trẻ theo yêu cầu của trường chuẩn quốc gia.