Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Trường Mầm non – Tiểu học - THCS Đức Trí là loại hình trường tư thục được thành lập đầu tiên tại thành phố Đà Nẵng vào năm 1990. Đội ngũ CB-GV-NV có trình độ sư phạm trên chuẩn, chuyên môn khá, giỏi, năng lực sư phạm tốt.
Nằm ngay khu dân cư trung tâm thành phố Đà Nẵng, giao thông thuận lợi. Tổng diện tích sử dụng trên 9000m2 với khu đỗ xe rộng rãi, dành nhiều không gian cho sân chơi của trẻ và khu vườn hoa cây cảnh, Đức Trí hiện có 45 phòng học dành cho học sinh Mầm non và Tiểu học được bố trí thành 3 khu riêng biệt nhưng liền kề, được trang bị máy vi tính, máy điều hòa nhiệt độ, đi kèm với các lớp học, là hệ thống các phòng bộ môn, chức năng…. Bếp ăn đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm . Đáp ứng yêu cầu chăm sóc giáo dục toàn diện cho hơn 1000 trẻ theo yêu cầu của trường chuẩn quốc gia.