Mô tả công việc
• Monitoring operational supplies, stationary, and storekeeping to support smooth operation
• Manage stock of forms, collaterals and ensure they represent in line with hotel standards, prepare requisitions for amenities on a timely basis (project, Movie Calendar, payment for Pianist, Netflix….)
• Ensure personnel information and all supporting administration for each colleagues such as new comer, on boarding preparation
• Review daily VIP arrivals to prepare for relevant welcome amenities and special requests
• Preview VIP next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
• Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties that assign by the management from time to time.
• Prepare and submit monthly report including Taxi expenses report, Immigration report to Tourism Department, Upselling report…
• Daily in charge of VAT issuing for all check out guests
• Support Front Desk agent to update Guest Profile, especially Vietnamese guest with details address for daily immigration report purposes
• Cadena, WOT update in timely basis
• Follow up and coordination with HR regards to monthly training report, HR activities and project
• Other duty may assign by DM, AFOM, FOM, DOR
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- International training opportunities and career development
- Dynamic and international working environment
- Other benefits as per Hotel policies
Yêu cầu công việc
Required Skills:
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Must speak fluent English. Other languages preferred.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
Qualifications:
High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience:
1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
English CV
Ivy Global School (IGS) là Trường quốc tế Mỹ trực tuyến được thành lập tại Florida. Ivy Global School mang đến cơ hội học tập các chương trình giáo dục phổ thông chất lượng cao, với giáo trình học đã được kiểm định bởi tổ chức kiểm định giáo dục Quốc tế Cognia. Các chương trình học được giám sát và giảng dạy bởi đội ngũ giáo viên có bằng cấp và chuyên môn trong lĩnh vực giáo dục.
Các khoá học đạt tiêu chuẩn của Bang và Quốc gia của Mỹ
Học bổng học thuật và tài năng
Điểm mục tiêu đầu ra IELTS - SAT
Chương trình Tú tài Mỹ
Số lượng CLB và cuộc thi quốc tế trong năm học
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Ivy Global School hướng đến sứ mệnh trở thành một tổ chức giáo dục xuất sắc cung cấp các chương trình học tập trực tuyến phù hợp đạt kiểm định gắt gao của Mỹ.
- Giá trị cốt lõi của chúng tôi là tạo ra một môi trường trách nhiệm, trung thực, công nhận, chính trực, tôn trọng và hỗ trợ. Mỗi một cá nhân đều đóng vai trò quan trọng, được trao quyền trong học tập và giảng dạy. Hơn nữa, tất cả học sinh, giáo viên và nhân viên trau dồi ý thức trách nhiệm, niềm tin và giá trị bản thân hàng ngày, hợp tác với nhau để phát triển bản thân và nâng cao kiến thức.