Mô tả công việc
1. Overall duty
- Develop and implement the Marketing & Communications Plan for The Pearl Hoi An
• Implement Marketing Communications Strategy (goals, tactics and actions) to achieve and exceed forecasted revenue figures in Rooms and other revenue generating departments
• Planning & Development: implement, maximize, monitor and evaluate the property's communication objectives, strategies, including advertising, public relations and graphics and collaterals aligned with corporate guidelines
• Trends and Competition: create plan and strategy with the team to keep a close eye on competitor work (globally and locally) but also on broader industry trends and news relevant to our business.
• Event Management & Partnership: Event planning and implementation, quality control for corporate and partnership events. Initiate marketing and co-branding, sponsorship opportunities.
• Administration: Establish and monitor annual / monthly marketing communications budgets, including above the line advertising, public relations, sales promotions and publicity that will form part of the hotel’s business plan.
• Develops and maintains active contacts with the press and key media people, increase media exposures and attentions and organize local and international media trip and engagement.
• Recommends and develops proposals and directs and implements below the line sales promotions to support the advertising and sales campaigns
• Customers relations management: constantly maintain and update hotel database and segmentation, create content for hotel e-newsletter
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
Yêu cầu công việc
• 5 years of marketing & communications experience, preferably in hospitality industry, strong digital integration
• Bachelor's degree required in PR-Marketing major.
• Strong relationships with both local and national business and industry media outlets
• Experience in acting as a company spokesperson; comfortable and skilled in both broadcast and print media interviews
• Excellent organizational skills
• Good leadership skills
• Be creative and innovative
• Well groomed at all times to maintain a professional impression of the group
• Excellent guests and clients relations
• Be results focused and be able to implement activities to drive revenue
• Be very proficient in Microsoft applications
• Have excellent English written and verbal communication skills
• Extremely proactive with all activities to support the property
• Be able to work effectively as part of a dynamic team
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be contact phone numb
The American School (TAS) được thành lập vào năm 2010 với tư cách là trường dự bị đại học tư thục và quốc tế từ Mầm non đến Lớp 12. Mục tiêu của chúng tôi là giáo dục đứa trẻ toàn diện kết hợp giữa trí tuệ, cơ thể và tinh thần. Sự hợp tác chặt chẽ giữa những sinh viên năng động, đội ngũ giảng viên tận tâm và phụ huynh, khẳng định và thách thức mỗi người trong một chương trình giáo dục Mỹ năng động được làm phong phú bởi môi trường đa văn hóa ở Việt Nam. TAS thúc đẩy các tiêu chuẩn xuất sắc cao bằng cách tăng cường việc học tập của học sinh để trở thành lãnh đạo trong một thế giới toàn cầu.
Cơ sở vật chất hiện đại
Giáo trình giảng dạy và Giảng viên quốc tế
Khuôn viên rộng hơn 1,800 mét vuông, hơn 100 phòng học, 9 phòng thí nghiệm khoa học, 2 thư viện, 3 phòng máy tính, nhà hát/thính phòng chuyên dụng và nhà bếp MasterChef
Môi trường học tập an toàn
Sân bóng rổ và phòng tập thể dục, sân bóng đá trong nhà
Bể bơi, sân golf mini và sân tập, sân tennis tầng thượng
Khán phòng và nhà hát, phòng dạy nghề
Phòng Nghệ thuật, âm nhạc và kịch nghệ
Phòng thí nghiệm Khoa học và CNTT