Mô tả công việc
- Developing and implementing communication plans to establish, maintain, and develop public relations and media relationships (Press, KOLs, Influencers…).
- Creating and executing monthly content plans for digital channels (Facebook, Website, Instagram, Tiktok…) regarding products and new collections based on business and brand objectives.
- Creating ideas for image and video content for communication channels (Facebook, Tiktok, Instagram, Youtube…) suitable for the brand and target customers.
- Handling content-related tasks, ensuring consistent content across all channels that meet the requirement of the brand and target customers.
- Supervising the filming and editing of fashion videos/live streams on social media using specialized software for the responsible communication channels.
- Monitoring and updating the performance of communication channels (Fanpage, Website, Instagram, Tiktok, Influencers…) regarding the posting of information.
- Conducting sponsorship and event activities involving the company or BOD, negotiating and securing appropriate
Yêu cầu công việc
- Minimum of 3 years of experience in a similar position.
- Bachelor's degree in Economics, Marketing, or Journalism - Communication - PR.
- Preference for candidates with experience in THE FASHION INDUSTRY
- Strong management and organizational skills.
- Good writing/editing skills.
- Understanding of communication activities for branding and new product launches.
- Creativity with knowledge of products, imagery, and display at points of sale.
- Having relationships with press, KOLs, KOCs is an advantage.
- Timely reporting of any arising incidents to the leadership.
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
for the company.
- Supporting communication tasks related to: writing PR articles, drafting press releases, organizing press conferences to introduce the brand, posting on internal media sites, sending brand updates to partners…
- Supervising and coordinating with related departments for responsible projects.
- Collecting and analyzing data to generate reports as required, aiming to improve the quality of content on the responsible social media channels.
Vascara là một trong những thương hiệu thời trang về giày dép, túi xách hàng đầu tại Việt Nam. Sở hữu gần 200 cửa hàng bán lẻ tại tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc cùng kênh thương mại điện tử www.vascara.com.
Với quy mô ngày càng mở rộng, Vascara luôn có nhu câu tuyển dụng để làm phong phú thêm nguồn nhân lực vốn là trọng tâm tạo nên sự phát triển đột phá của doanh nghiệp.
Không gian làm việc tại Vascara theo hình thức mở mang đến cảm giác gần gũi, hiện đại, tăng tính kết nối giữa các bộ phận. Môi trường làm việc năng động, linh hoạt với văn hóa luôn đề cao giá trị đóng góp của mỗi cá nhân.
Review Vascara Group
Lương thì lương mình cao nhất trong các công ty thời trang hồi xưa giờ mình làm, áp lực thì ít hơn công ty trước đó mình làm.(rv)
Giờ giấc thoải mái, môi trường thân thiện, sếp quan tâm nhân viên (rv)