Mô tả công việc
1. Overall duty
- Develop and implement the Marketing & Communications Plan for The Pearl Hoi An
• Implement Marketing Communications Strategy (goals, tactics and actions) to achieve and exceed forecasted revenue figures in Rooms and other revenue generating departments
• Planning & Development: implement, maximize, monitor and evaluate the property's communication objectives, strategies, including advertising, public relations and graphics and collaterals aligned with corporate guidelines
• Trends and Competition: create plan and strategy with the team to keep a close eye on competitor work (globally and locally) but also on broader industry trends and news relevant to our business.
• Event Management & Partnership: Event planning and implementation, quality control for corporate and partnership events. Initiate marketing and co-branding, sponsorship opportunities.
• Administration: Establish and monitor annual / monthly marketing communications budgets, including above the line advertising, public relations, sales promotions and publicity that will form part of the hotel’s business plan.
• Develops and maintains active contacts with the press and key media people, increase media exposures and attentions and organize local and international media trip and engagement.
• Recommends and develops proposals and directs and implements below the line sales promotions to support the advertising and sales campaigns
• Customers relations management: constantly maintain and update hotel database and segmentation, create content for hotel e-newsletter
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
Yêu cầu công việc
• 5 years of marketing & communications experience, preferably in hospitality industry, strong digital integration
• Bachelor's degree required in PR-Marketing major.
• Strong relationships with both local and national business and industry media outlets
• Experience in acting as a company spokesperson; comfortable and skilled in both broadcast and print media interviews
• Excellent organizational skills
• Good leadership skills
• Be creative and innovative
• Well groomed at all times to maintain a professional impression of the group
• Excellent guests and clients relations
• Be results focused and be able to implement activities to drive revenue
• Be very proficient in Microsoft applications
• Have excellent English written and verbal communication skills
• Extremely proactive with all activities to support the property
• Be able to work effectively as part of a dynamic team
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be contact phone numb
Năm 1997, một doanh nhân Australia cùng đối tác kinh doanh người Việt đã thành lập Tổng công ty Đồ gia dụng Việt Nam.
Khởi đầu là một nhóm gồm năm thành viên kinh doanh bên ngoài Việt Nam đã nhanh chóng phát triển thành một công ty quy mô lớn vào năm 2000.
Với 25 năm kinh nghiệm, Công ty Cổ phần Đồ gia dụng Việt Nam đã trở thành nhà sản xuất hàng đầu các sản phẩm gia dụng, chuyên về các sản phẩm dệt thủ công từ thiên nhiên, đồ nội thất và đồ gốm sứ thủ công.
Ngày nay, Tập đoàn Thiết bị Gia dụng Việt Nam là một nhà sản xuất thành công và có tư duy tiến bộ, tuyển dụng hơn 300 nhân viên văn phòng và 2.000 công nhân tại ba nhà máy đang hoạt động hoàn chỉnh ngay bên ngoài. Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Nhà máy sản xuất đồ nội thất đặt tại tỉnh Bình Dương. Một xưởng thủ công mỹ nghệ chuyên sản xuất các sản phẩm dệt may, trang trí cũng được đặt tại tỉnh Bình Dương. Và một nhà máy gốm sứ chuyên dụng cho sân vườn và trang trí trong nhà và ngoài trời được đặt tại Củ Chi.
Mở rộng nhà máy mới tại Khu công nghiệp Hòa Phú, tỉnh Vĩnh Long.
Review VIETNAM HOUSEWARES CORP
Công việc tại Vietnam Housewares đầy thử thách nhưng thú vị. (id)