Mô tả công việc
- Receive reservations from OTA channels, hotline, email, social network
- Consult customers about the company‘s products
- Arrange extra services, prepare special requests accommodating guests
- Manage the list of guests coming and going, making daily revenue reports
Yêu cầu công việc
- Fluent in English, have experience in the service industry
- Work in shifts, with rotating shifts, Morning Shift (6:00 – 14:00) – Afternoon Shift (14:00 – 22:-00) – Evening Shift (22:00 – 6:00)
- Able to work under high pressure and have a sense of responsibility
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary, annual salary review
- Year-end bonus, holiday bonus.
- Comprehensive welfare regime: social insurance, health insurance, unemployment insurance, sickness allowance, birthday,...
- Consulting in individual development program (IDP) through annual development training programs.
- High promotion opportunities in the hotel industry/HR profession
- Young and dynamic working environment
- Having opportunity to work in a dynamic environment, in which focusing on customer experience to provide the best service for the guest
Zeneden Group Thành lập vào đầu năm 2013, Zeneden Group có khởi nguồn từ Công ty Cổ phần IHANOI, mang theo mình sứ mệnh trở thành tập đoàn có chuỗi khách sạn được yêu thích hàng đầu châu Á thông qua việc không ngừng đổi mới, sáng tạo, cống hiến và đam mê. Chiến lược của tập đoàn là "lấy con người làm trung tâm" - mọi sản phẩm đều bắt nguồn từ con người và vì con người. Với triết lý này, tập đoàn đã và đang xây dựng uy tín của mình trong ngành khách sạn. Năm 2022, Zeneden Group ra đời Smarana Hanoi Heritage, kết hợp sự sống động của di sản truyền thống với ấn tượng của một phong cách sống an cư hiện đại, lưu giữ giá trị lịch sử, văn hóa của con người Việt Nam - Tranh Hàng Trống. Với hệ giá trị cốt lõi: Con người là cốt lõi - Bình đẳng - Tận tâm - Bền vững - Bản địa hóa, hãy cùng Zeneden tỏa sáng tài năng của bạn!