DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Dịch vụ khách hàng
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO

Công nghệ thông tin

Việc làm DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO

Cập nhật 17/09/2025 22:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO
IT Helpdesk Engineer
DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO
3 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2025
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

· The Associate Technical Service Delivery Specialist (ATSDS) in Vietnam

· Role Overview

· In this role, you will be instrumental in driving the successful delivery of technical projects by collaborating closely with cross-functional teams including the Global Helpdesk, Infrastructure and Technical EUC Engineers, the Account Manager, providing quality assurance, and Service Delivery Management.

· In this role, you will be hands-on as a Level 1 EUC Field Support, Project Management, and customer facing with our client, locally and internationally. You will facilitate communication, manage timelines, technical tickets and ensure that project goals are met while adhering to the industry’s best practices.

· This involves managing client relationships, providing technical support, and resolving issues to maintain high levels of customer satisfaction. You will act as a bridge between technical teams and clients, ensuring effective communication and collaboration throughout the service delivery lifecycle.

Yêu Cầu Công Việc

Required and Preferred Qualifications:

Required:

• Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field.

• 2-4 years of experience in a technical project management or delivery role or similar roles, with a proven track record of managing complex projects and support independent and effective decisions.

• Exceptional communication and interpersonal skills, with the ability to influence and engage stakeholders at all levels.

• Proven ability to manage multiple projects simultaneously while meeting deadlines.

• Strong analytical and problem-solving skills, with a detail-oriented mindset.

Preferred:

• Experience with project management tools such as, ServiceNow, Zendesk, Jira, MS Project.

• Familiarity with cloud computing, Field Engineering practices, Passive/Active Wi-Fi. Technology, and relevant programming languages.

• Project management certification (e.g., PMP, ITIL) is a plus.

Technical Skills and Relevant Technologies:

• Proficient in Microsoft Office Suite and 0365, particularly Excel, Word and PowerPoint for reporting purposes.

• Experience with collaboration and communication tools like, Microsoft Teams, Slack, Google Drive or Zoom.

• Experience with Remote Desktop Tools: TeamViewer, AnyDesk and RDP.

• Proficient in relevant technologies, including Windows & MAC operating systems and basic Linux, networking and virtualization.

• Proficient in Aruze Active Directory (AAD), user account management, password policies.

• Experience in Rack & Stack, Rack Design, Server provisioning and configuration of Access Points.

Soft Skills and Cultural Fit:

• Exceptional verbal and written communication skills in English (and potentially Vietnamese) with the ability to engage effectively with diverse audiences.

• Highly organized, detail-oriented, and able to manage multiple priorities effectively.

• Proactive problem-solving mindset, with a focus on delivering results.

• Strong interpersonal skills and the ability to build relationships across teams.

• A proactive approach to problem-solving, demonstrating initiative and adaptability.

• Commitment to continuous learning and professional development.

• A genuine passion for technology and innovation, coupled with a client-centric approach.

• Ability to prioritize tasks, manage time effectively, and meet deadlines.

Location:

• This role requires successful candidates to work from home 5 days a week.

• Travel Requirement to Dong Nai and other local and Overseas countries when required.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
296 Nguyễn Văn Đậu, Phường 11, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 12 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO
DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
296 Nguyễn Văn Đậu, Phường 11, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Apollo Tech là một công ty dịch vụ CNTT chuyên nghiệp có một nhóm nhân viên giàu kinh nghiệm, cam kết mang các giải pháp hiệu quả để thúc đẩy kinh doanh ngày hôm nay vào năng suất tốt hơn vào ngày mai. Tầm nhìn được công nhận là một công ty dịch vụ chuyên nghiệp CNTT hàng đầu tại Việt Nam. Để đào tạo và cung cấp các chuyên gia CNTT trên toàn sứ mệnh Reg để dịch công nghệ ngày hôm nay thành các giải pháp CNTT kinh doanh thực tế cho khách hàng của chúng tôi thông qua các dịch vụ chuyên nghiệp của chúng tôi. Để trở thành một công ty hỗ trợ CNTT đáng tin cậy và hiệu quả cho các bên liên quan tương ứng của chúng tôi


Những nghề phổ biến tại DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO

Bạn làm việc tại DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO

DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ APOLLO

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo