Mô tả công việc
Lead the planning to develop features that help to promote growth in the platform&039;s total disbursement value.
Own the partnership with bank partners, from contract negotiation to onboarding & go- to- market strategy execution
Manage, prioritize, and classify customer and partner requests to build & oversee the product development roadmap.
Create business plans and implement marketing activities to ensure business goals are met.
Research and analyze the market, competitors and global product trends to identify & apply new ideas to bring value to customers
Work directly with customers to understand their painpoints to develop platform features to make it easier for customers to get access to official funding
Engage with Marketing- Sales department to build growth strategies and Go- to- market plan
Yêu cầu công việc
Required:
Ability to plan and manage work and time effectively.
Ability to research, synthesize, analyze, and evaluate the market and customers to identify directions and make product development plans.
At least 1 year of experience as PO/PM, prefer in a credit or digital banking department at a top- bank
Bachelor&039;s degree in Banking or Finance from a reputable university such as Foreign Trade University, National Economics University, Banking Academy, or Finance Academy ...
Excellent communication and teamwork skills, strong persuasion, negotiation, and problem- solving abilities.
Preferred:
International certifications in Product Management and UX Design.
Knowledge of Design Thinking and Customer Centric.
Basic knowledge of software design (UI, UX).
Master&039;s degree in Business Administration (MBA), preferably from a prestigious university in the UK, US, Australia, or other Western countries.
Working experience in fintech environment.
Quyền lợi
Dedicated Employee Care:
Salary’s review twice a year
Agreement for salary (Based on your ability and experience, we never offer less than you deserve)
Year- end bonus based on performance, from 2 months&039; salary
Free lunch provided at the company
Birthday gifts, sick leave, maternity leave, vacation, teambuilding, and full health check- ups
Working hours: 8am- 5:30pm (Monday- Friday)
Modern, spacious working environment with many entertainment facilities: bar, mini golf course, climbing area...
Cool and airy office surroundings, convenient for transportation
Cultural and sports clubs and many regular cultural and recreational programs
Open, professional environment that promotes creativity:
Working for a company with a mission to serve society, providing products and services to change productivity for organizations and individuals
Structured working process, clear product vision
Culture of open communication and enthusiastic support; young, understanding leaders and friendly colleagues
Encourages initiative and active learning
Focus on supporting personal development:
Participation in professional clubs
Career development path for each position and individual, towards management or specialist roles
Participation in professional and soft skills training courses at different stages
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-01 00:30:02
JetPay là Công ty thành viên của Công ty cổ phần MISA chuyên phát triển các giải pháp trung gian thanh toán: Cổng thanh toán, Ví điện tử, Ngân hàng điện tử, dịch vụ hỗ trợ thu/chi hộ... Tất cả con người JETPAY luôn luôn tận tâm, tận lực phục vụ vì lợi ích của khách hàng, làm cho khách hàng tin cậy và yêu mến như một người bạn, một người đồng hành trong sự nghiệp.
Tầm nhìn của JetPay là Bằng nỗ lực sáng tạo trong khoa học, công nghệ và đổi mới trong quản trị, JetPay định hướng phát triển thành một công ty công nghệ tài chính (fintech) có hệ sinh thái các sản phẩm và dịch vụ được sử dụng phổ biến nhất Việt Nam.
Sứ mệnh của JetPay là phát triển các sản phẩm và dịch vụ tài chính trên nền tảng công nghệ tiên tiến nhất để thay đổi nền kinh tế và giúp khách hàng thực hiện công việc theo phương thức mới, năng suất và hiệu quả hơn nhằm thúc đẩy sự phát triển của đất nước.