The Access Group ★ 4.1

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại The Access Group

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin

Việc làm The Access Group

Cập nhật 08/08/2025 00:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ACCESS WORLD
Technical Support Engineer
The Access Group 4.1★
14 đánh giá 24 việc làm 19 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/03/2025
Hạn nộp hồ sơ: 12/04/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

We're looking for people to join the Access family, who share our passion for believing in better, and who will help us continue to grow.

Love Work. Love Life. Be You. - is central to our success and how we give our customers the freedom to do more of what's important to them.


What does Access offer you?


We offer a blended approach to office working, encouraging you to collaborate and connect in one of our thriving offices. We deliver on what we say, taking the development of our people seriously. We'll work with you to progress your success plan and provide opportunities to accelerate your career.


On top of a competitive salary, our wellbeing days taking you to 25 days leave a year and a health contribution, you'll also be able to choose from a range of benefits to suit you. We're an organisation that likes to give back, so you'll also have three charity days allocated to support a cause that matters to you.


About you:


You are a talented and passion driven individual who values working in a fast-growing environment, delivering high quality client-oriented services and collaborating with your peers. You are a motivated, detail oriented, technical skills and energetic person who works well in a fast-paced, dynamic small-team environment. You learn quickly and are passionate about helping others.


Day-to-day, you will:


  • Respond to customer inquiries via email or chat, addressing product and service issues.
  • Assist customers in understanding and troubleshooting RDB (a product of The Access).
  • Lead interactive calls with solution-driven support and issue resolution.
  • Ensure excellent service levels by prioritizing and addressing customer needs effectively.


Key performance indicators:


  • Customer satisfaction
  • Average 1st response time
  • Outbounds and Inbound Calls
  • Average Resolution Time


Your skills and experiences might also include:


  • Must be fluent in English.
  • Proficient in SQL with the ability to troubleshoot technical issues.
  • 2+ years of customer support/technical assistance experience via phone, email, or chat.
  • Strong problem-solving, customer service, and adaptability to shifting priorities and flexible work hours.


What are we all about?


The Access Group is one of the largest UK-headquartered providers of business management software to small and mid-sized organisations in the UK, Ireland, USA and Asia Pacific. It helps more than 100,000 customers across commercial and non-profit sectors become more productive and efficient. Our products and solutions go beyond providing technology, we connect the right people with the right data, at the right time, through Access Workspace.


At Access, we are committed to creating a welcoming and inclusive environment where everyone can thrive. If you're excited about this role, (even if your previous experience doesn't align perfectly), you might just be the perfect fit for us! We wholeheartedly believe in equality for all and the transformative power of diversity. Why not join our vibrant team where you can love what you do, love how you live, and most importantly, be authentically you? Let's make a difference together.


Love Work. Love Life. Be You.

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ACCESS WORLD
The Access Group Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 58, Tầng 21, tòa nhà Vietcombank, số 5 Công Trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

The Access Group là một trong những nhà cung cấp phần mềm quản lý doanh nghiệp hàng đầu.

Tại Access, chúng tôi yêu thích phần mềm và cách công nghệ không bao giờ thay đổi. Chính niềm đam mê này đã thúc đẩy chúng tôi hợp tác chặt chẽ giữa các lĩnh vực để hiểu nhu cầu kinh doanh của khách hàng - từ lĩnh vực Khách sạn, đến Công nghiệp sản xuất, Tổ chức phi lợi nhuận đến Xây dựng, v.v.


Review The Access Group

4.1
14 review

Review Highlights

Cập nhật 01/03/2025

Ưu điểm

  • Không OT, nếu có OT thì sẽ có ngày thưởng bù hoặc lương tăng thêm (41 reviews) 
  • Môi trường product nhiều người nước ngoài, dễ nâng cao tiếng Anh (117 reviews) 
  • Lương cao hơn mặt bằng chung nhiều, tương xứng năng lực (98 reviews) 
  • Nhiều chính sách đào tạo (128 reviews) 
  • Đồng nghiệp tài năng và tâm huyết, luôn sẵn sằng áp dụng những điều mới, công nghệ mới (72 reviews) 

Nhược điểm

  • Quy trình làm việc thay đổi liên tục (119 reviews) 
  • Đôi lúc cấp trên giám sát hơi kỹ mặc dù là công ty nước ngoài (124 reviews) 
  • Thiếu máy pha cà phê (132 reviews) 
  • Phí gửi xe hàng tháng ở tòa nhà khá mắc (105 reviews) 
  • OT cuối tuần chỉ được 1 ngày lương, so với mặt bằng chung là 2 ngày (84 reviews) 

24/11/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty trả lương OT đầy đủ, và chỉ OT khi thật sự cần thiết (IT)

07/04/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương thưởng tốt, môi trường năng động, chính sách đào tạo rõ ràng

07/04/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Văn phòng hiện đại, OT được trả lương đầy đủ, phúc lợi ăn uống tốt

Những nghề phổ biến tại The Access Group

Bạn làm việc tại The Access Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Access Group

The Access Group

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo