Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
• To supervise all receptionist/health-check coordinator/cashier/patient guide/booking/direct billing/medical record clerk/dental assistant/specialist assistant/medical secretary teams in every aspect related to their tasks and duties.
• To handle any matters related to customer care perspective promptly.
• To conduct necessary training sessions for staff in customer service field
• To coach staff in their performance implementing hospital standards of practices.
• To assure disciplines are satisfied in the whole department such as staff working time, staff uniform, hygiene and appearance, other workplace requirements ….
• To assure every hospital stipulated procedure, processes, protocols involved are respected at all times.
• To look after all OPD/IPD patient scheduling assuring maximal hospital capacity and patient satisfaction.
• To liaise with Customer Administration Manager in rostering staff coping with actual situation of needs of OPD/IPD or site work on daily basis.
• To liaise with Customer Administration Manager in supervising all work stations assuring standard set-up, hygiene and outlook.
• To supervise and coach on the staff’s compliance as per hospital stipulations for patient consultation, admission, consent to treatment, agreements, medical records ….. upon medical indications.
• To supervise and coach the processes for cross exchange patient information following DPDP standards.
• To supervise staff on timely compliance with hospital quality and risk procedures in quality aspect including of reporting on incidents or feedback.
• To seek or propose ideas for improvement measures
Quyền lợi được hưởng
• Salary package in details will be discussed during the interview
• Specific KPIs target and KPIs incentive on top of Salary Package will be discussed, if any
• Contribution of all Compulsory Insurances (Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance) from starting date
• Working Time: Standard working time is 44h/ week; 24 working days per month
• Annual Leave: 14 Days per year
• Sick leave: 06 days/ year (full paid)
• Monthly Service Incentive
• Yearly Performance Bonus
• Free consultation for staff, staff’s spouse & children under 18 years old at HFH. Special rate for staff when using services of Hanoi French Hospital (HFH)
• Health Insurance, Accident Insurance and Life Insurance for all employees
• Other benefit as Hanoi French Hospital (HFH) policy.
Yêu cầu công việc
• Good spoken and written English and Vietnamese
• Very good telephone communication skills
• Good organization skill
• Supervisory skill
• Computer office software literacy
• Skill of dispute handling
• Ability to work independently
• Ability to work with team
Yêu cầu hồ sơ
- You can apply by sending Your Application Letter and CV in English on Hoteljob.vn .
Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội là bệnh viện đạt tiêu chuẩn quốc tế đầu tiên không chỉ ở Hà Nội mà còn ở Miền Bắc Việt Nam.
Đây là một mô hình bệnh viện tư nhân hoạt động theo tiêu chuẩn Quốc tế. Là một cơ sở y tế tư nhân đầu tiên, Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội được tổ chức dựa trên đội ngũ y bác sĩ Việt Nam và Pháp. Vì chất lượng chăm sóc y tế không thể tách rời các dịch vụ ngoài y tế, Bệnh viện đã chọn phương châm kết hợp công nghệ và chuyên môn chất lượng cao với chất lượng dịch vụ khách hàng.
Bệnh viện tiếp nhận các trường hợp cấp cứu cũng như xử lý các bệnh lý nội khoa và phẫu thuật trong điều kiện cơ sở vật chất tốt và trình độ chuyên môn cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- 9/1997: Thành lập “Bệnh viện Quốc tế Việt Nam” – liên doanh giữa công ty IMC Úc và Bệnh viện Bạch Mai Việt Nam
- 9/2000: Chuyển đổi từ liên doanh thành bệnh viện 100% vốn nước ngoài, áp dụng mô hình chăm sóc người bệnh theo tiêu chuẩn của Pháp và đổi tên thành Bệnh viện Việt Pháp (L’Hôpital Francais de Hanoi)
- 2007 - 2012: Bệnh viện Xuất sắc toàn diện do Bộ Y tế cấp
- 2007: Giấy chứng nhận hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001
- 7/2016: Bắt đầu dự án mở rộng với công suất sẽ tăng từ 68 lên 170 giường bệnh
- 7/2019: Tòa mới B cho người bệnh nội trú 7 tầng đi vào hoạt động.
- 4/2022: Tòa dành cho dịch vụ khám cấp cứu và ngoại trú đi vào hoạt động.
Mission
Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội tự hào mang lại dịch vụ y tế chất lượng cao cho người bệnh với dịch vụ đa dạng theo tiêu chuẩn quốc tế, trang thiết bị y tế hiện đại cùng đội ngũ bác sĩ được đào tạo quốc tế, khẳng định vị thế “Dịch vụ chăm sóc sức khỏe xứng tầm dành riêng cho bạn”
Những nghề phổ biến tại Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội
Bạn làm việc tại Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn