Các phòng ban đang tuyển dụng tại HISENSE VIETNAM

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm HISENSE VIETNAM

Cập nhật 01/09/2025 09:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM
Key Account Management (MT channel, Ha Noi office)
HISENSE VIETNAM
67 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 21/11/2023
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2023
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key task:

  • Handle sell in of Pico and Media Mart
  • Hanlde sell out of Nguyễn Kim North region

Detail task:

1/ Sales Operation:

  • Target Achievement Oriented: Perform numerical calculations and execute selling strategies to complete sales of produts and services to the satisfaction of customers.
  • Customer Relationship Management: Manage and analyse customer data to foster long-term relationships with customers and drive sales growth
  • Sales Operation: Supervise and carry out selling operation amongst department to close sale to the satisfaction of the customers;

2/ Product management:

  • Product Development: Develop category management plans and identify market, trends, opportunities and risks relevant to categories
  • Product Report: Analyse data from a range of sources pertaining to category performance against the performance metrics and prepare reports to indicate category performance

3/ Planning and Implementation:

  • Business Operational Planning: Facilitate the implementation of operational planning; attain support from department across the organisation and customer; ensure necessary resources are available to execute operational systems and processes
  • Channel Entry Strategy Formulation: Develop strategic plans to enter organisation's identified sales channel or project and new customers based on assessed costs, benefits and risks involved

4/ Retail Operations:

  • Shopfront and In-store Development: Manage product/ brand image/ display facilities/ marketing activities to ensure alignment to established brand positioning strategies that take into account target markets, customer needs and perceptions
  • Merchandise Buying in-store: Design and implement merchandise buying plans according to market and consumer trends, merchandise ranges, stock levels and sources of supply

Yêu Cầu Công Việc

Abilities:

  • Make PSI plan by customer / by stores.
  • Manage systems and processes of operational plans to meet customer's guidelines and policies.
  • Report operational plans.
  • Review competitive positioning and customer requirements within the identified new channel/ customers.
  • Analyse sales data, consumer shopping behaviours, market trends, local and nationwide markets to determine shopfront/In-store activities.
  • Determine required stock levels according to peak seasons, special events and supplier lead time
  • Adjust merchandise ranges and sources of supply according to required stock levels

Others:

  • University Graduate
  • Good command of spoken and written English or Chinese
  • Proficiency in Microsoft office
  • Analysis and Reporting skills
  • Good communication 
  • At least 3 years of experience in Sales, Marketing, prefer Electronics field
  • Have experience about North region MT channel

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Hỗ trợ điện thoại
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Cơ hội huấn luyện: Theo yêu cầu công việc
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Thời gian làm việc: 8 giờ/ngày; 5 ngày/tuần
  • Đồng nghiệp: Thân thiện, hòa đồng
  • Phúc lợi:

    Thử việc hưởng 100% lương.
    Đóng BHXH full lương.
    Bảo hiểm sức khỏe

  • Ngày nghỉ:

    Nghỉ hàng tuần: thứ 7, chủ nhật
    Nghỉ Lễ, Tết: theo quy định của luật lao động

  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM
HISENSE VIETNAM Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 9, Tháp Royal Tower A, Tòa nhà Royal Centre, 235 Nguyễn Văn Cừ, Phường Nguyễn Cư Trinh Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM được thành lập vào năm 1969. Hiện tại, Hisense sở hữu ba công ty niêm yết: Hisense Visual Technology (600060), Hisense Home Appliances (000921) và SANDEN (6444) niêm yết tại Thượng Hải, Thâm Quyến, Hồng Kông và Tokyo. Và nó cũng sở hữu nhiều thương hiệu bao gồm Hisense, Toshiba TV, Gorenje, Kelon, Ronshen, Asko, Vidda...

Khát vọng trở thành thương hiệu đáng tin cậy nhất thế giới với di sản thương hiệu hơn một thế kỷ, chúng tôi mong muốn không ngừng theo đuổi đổi mới khoa học và công nghệ với hy vọng cải thiện chất lượng cuộc sống nói chung và mang lại hạnh phúc cho hàng triệu gia đình.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1969

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,


Những nghề phổ biến tại HISENSE VIETNAM

Bạn làm việc tại HISENSE VIETNAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HISENSE VIETNAM

HISENSE VIETNAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo