Việc làm Kintetsu World Express Việt Nam

Cập nhật 14/12/2024 19:07
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
Customer Service Manager
Kintetsu World Express Việt Nam 1.5★
4 đánh giá 29 việc làm 33 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 24/04/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/05/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City

Mô tả công việc

1. Position summary: The Customer Service Manager is responsible for managing and developing the Customer Service team to meet budget, setting up to achieve KPI requirements, parallel with maintaining and developing a strong business partnership at all levels with existing customers. This position will work closely with products and overseas departments, and related managers to develop sales and servicing strategies that enable the team to achieve the budget as well as analyze VIP customers’ P/L, proportion and maintain customers’ retention and satisfaction. 2. Duties and responsibilities: • Set and evaluate the monthly and yearly budget and KPI for the teams under your management. • Identify areas and improvements and generate solutions for new challenges. • Oversee cost-effectiveness, productivity, and the provision of customer support procedures. • Review and analyze customer insights, then provide development plans that focus on a continuous improvement and innovation. • Ensure team members are up to date on all current industry related news and regulations. • Liaison with internal departments to develop SOP, KPI, action plan and other procedures. • Promote company products such as BSA, charter, TPEB, and so on to existing customers and set up strategies to develop potential accounts, to fill up the space company procured. • Interpret and analyze sales information to maximize sales, profit and feedback recommendations to management and sales team. • Work with senior team members to identify and manage company risks that might prevent growth. • Implement a training for team members to sell all KWE’s products such as Ocean, Air, CBT, Warehouse, VAS Services, both inbound and outbound. • Participate in MBR and QBR internal company, or with customers if needed. • Make regular reports to management.

Yêu cầu công việc

3. Requirements: ► Education and experience: • Bachelor’s Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred. • A minimum of 07 years of experience in the forwarding and logistics industry, with a minimum of 03 years in a management role. • In-depth knowledge of the forwarding and logistics industry, expertise in all aspects of operational procedures. ► Required skills and abilities: • Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint). • Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus. • Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships. • Outstanding leadership and people management abilities. • Efficient problem-analysis and problem-solving skills. • Ability to perform effectively under high-pressure situations. • Proactive and self-driven approach. 4. Working condition & Benefits: • Working Place: KWE HAN Office, 8th floor TTC buidling, 19 Duy Tan, Cau Giay, Ha Noi • Working time: 8:00 – 17:35 Monday - Friday (Close Saturday & Sunday) • Annual Leave: 12 days/year (after probation time) • Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus) • Annual Salary Increase: once per year • Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October) • Insurance: 24 hours’ Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance • Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Lương tháng 13
Gói chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
Kintetsu World Express Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10 & 14, khối văn phòng và khách sạn B- Cao ốc Airport Plaza, Bluesky Office Building. Số 1 Bạch Đằng, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

KWE cung cấp các dịch vụ và giải pháp toàn diện kết hợp giao nhận hàng hóa đường hàng không, giao nhận hàng hóa đường biển và đầy đủ các dịch vụ hậu cần để cung cấp "Giải pháp phân phối tối ưu" cho khách hàng trên quy mô toàn cầu.

Kintetsu World Express Vietnam, Inc. (KWE VN) được chính thức thành lập vào ngày 28 tháng 3 năm 2005. Trong chặng đường 16 năm của KWE VN, toàn thể CBCNV KWE VN đã góp phần vào một hành trình nỗ lực không mệt mỏi vượt qua khó khăn, thách thức để phát triển và phát triển của công ty. Chúng tôi tôn vinh sự đổi mới, tính toàn vẹn và đa dạng. Chúng tôi cam kết cung cấp cơ hội bình đẳng trong việc làm. Chúng tôi có nhiều chính sách, thủ tục và chương trình chính thức để phát huy tốt nhất năng lực của đội ngũ nhân viên.


Review Kintetsu World Express Việt Nam

1.5
4 review

13/09/2024
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng tại Hồ Chí Minh

Công ty suy thoái lắm rồi (RV)

08/10/2024
Nhân Viên Văn Phòng tại Hà Nội

Sếp nhiệt tình chỉ bảo, tạo nhiều cơ hội, nhiều drama

17/05/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường không được tốt, tranh giành, nịnh bợ

Những nghề phổ biến tại Kintetsu World Express Việt Nam

Bạn làm việc tại Kintetsu World Express Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kintetsu World Express Việt Nam

Kintetsu World Express Việt Nam

Click để đánh giá