Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Air Operation Manager
Master Cargo International
7 việc làm
10 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Quản lý
Ngày đăng tuyển:
09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/08/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Trên 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Handling Pricing: Negotiate and secure competitive rates with carriers.
Manage CS and Operation Team: Oversee customer service and operational teams to ensure efficient and effective performance. Implement training and development programs for team members.
Follow Up Irregularities or Problems: Address and resolve operational issues and irregularities promptly.
Assists Upper Manager in Supervising Team Performance: Monitor and evaluate team performance, providing feedback and guidance as needed.
Handles Customer Statistics and Reports: Prepare and analyze customer statistics and reports. Update systems and manage special requests from customers.
Performs Other Duties as Assigned: Undertake additional responsibilities as required by the position. Support and share workloads with other teams when necessary.4-5 years of experience in air operations.
Proven experience in team management and leadership roles.
Strong command of English, both written and verbal.
Excellent negotiation and communication skills.
Strong problem-solving skills and attention to detail.Competitive salary and benefits package.
Opportunities for professional growth and development.
Collaborative and dynamic work environment.
Manage CS and Operation Team: Oversee customer service and operational teams to ensure efficient and effective performance. Implement training and development programs for team members.
Follow Up Irregularities or Problems: Address and resolve operational issues and irregularities promptly.
Assists Upper Manager in Supervising Team Performance: Monitor and evaluate team performance, providing feedback and guidance as needed.
Handles Customer Statistics and Reports: Prepare and analyze customer statistics and reports. Update systems and manage special requests from customers.
Performs Other Duties as Assigned: Undertake additional responsibilities as required by the position. Support and share workloads with other teams when necessary.4-5 years of experience in air operations.
Proven experience in team management and leadership roles.
Strong command of English, both written and verbal.
Excellent negotiation and communication skills.
Strong problem-solving skills and attention to detail.Competitive salary and benefits package.
Opportunities for professional growth and development.
Collaborative and dynamic work environment.
Khu vực
Master Cargo International
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 07, Toà nhà Kicotrans, Số 46 Bạch Đằng 2, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty TNHH Master Cargo (Quốc tế) được thành lập lần đầu tiên vào năm 2004 tại Đài Bắc, Đài Loan và là doanh nghiệp đã được MOFTEC công nhận giấy phép Giao nhận Vận tải Hạng A. Các chuyên gia địa phương của chúng tôi nổi tiếng trong thị trường vận tải hàng không và đường biển và có mối liên hệ tuyệt vời với tất cả các hãng vận tải. Chi nhánh Việt Nam được thành lập vào năm 2019 với trụ sở chính đầu tiên đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh, sau đó là Hà Nội.
Đội ngũ nhân viên có trình độ của chúng tôi có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực hậu cần vận tải hàng không và đường biển, đồng thời trang bị phần mềm mới nhất đảm bảo xử lý tốt nhất các đơn đặt hàng của bạn ở trình độ chuyên môn cao.
Những nghề phổ biến tại Master Cargo International
Bạn làm việc tại Master Cargo International? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Master Cargo International
Click để đánh giá