Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thakral One

Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Hành chính

Việc làm Thakral One

Cập nhật 19/08/2025 22:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thakral One
IT Helpdesk Engineer
Thakral One 1.0★
1 đánh giá 52 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 20 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 08/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/06/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- STS Tower, Đại lộ Hoà Bình, Tân An, Ninh Kiều, Cần Thơ
- 130 Bạch Đằng, Hải Châu 1, Hải Châu, Đà Nẵng
- The World Center, 46-48-50 Phạm Hồng Thái, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
- Central Park Hotel, 128/16 Nguyễn Ái Quốc St., Tân Tiến Ward, Biên Hòa City, ĐN

Mô tả công việc

Main purpose: Provides technical support assistance both Oncall /Dispatch and onsite to Thakral One’s existing and future customer by performing the following duties.
Working place:
- HCMC: The World Center, 46-48-50 Phạm Hồng Thái St., District 1, TP.HCM
- Đà Nẵng: Floor 6, 130-132 Bạch Đằng St., Hải Châu District, Đà Nẵng City
- Đồng Nai:Floor 9, Central Park Hotel, 128/16 Nguyễn Ái Quốc St., Tân Tiến Ward, Biên Hòa City, ĐN
- Cần Thơ: Floor 6, STS Building, 11B Đại Lộ Hòa Bình, Tân An Ward, Ninh Kiều District, Cần Thơ
Essential Duties and Responsibilities:
- The Technical Support Engineer ensures a positive customer experience by providing oversight and management for Thakral One customer’s technical issues.
- Have to work on behalf of the customer to ensure end to end delivery on incident resolution per the performance measurement and criteria established in the corporation’s Services and by the customer.
- The role acts as a single point of contact for customer escalations and makes sensitive, critical decisions that impact customer operations.
- Develops and delivers post incident reports on all critical support incidents, adheres to customer support plans and relationships, uses complex analytical skills to recognize trends and improve performance in order to assist account teams ability to recognize revenue goals.
- Configuration of client's equipment to connect to the Internet via modem/DSL Router/other /network applications as needed.
- Provide training to clients in the use of system and applications as related to their job.
- Obtain general understanding of OS and application operations related to company offered services.
- Identify and correct or advise, on operational issues in client computer systems.
- Promptly answer support related email, phone calls and other electronic communications issues raised by end user.
- Will be assigned to other areas of Thakral One’s customer when needed.
- Must maintain and provide quality of service to customers premise at all times.
- Assist Service Manager in generating technical proposal and implementations as needed.
- Support other IT personnel in Thakral One as needed.
- Other duties may be assigned as required.

Yêu cầu công việc

- Be certified or holding the “certificate of completion” for one of the following certifications: MSCA or CCNA
- At least 02-year experience as IT support or IT helpdesk
- Able to communicate in English at basic or intermediate level

Quyền lợi được hưởng

·Salary: $450 - 550 Gross

·13th month salary and periodic salary increase.

·Participating in social insurance and health insurance according to Vietnam Labor Code

·The Union, travel, party and enjoy holidays, Tet, joys, birthdays...

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
tầng 18, tòa nhà ICON 4, 243A Đê La Thành, Đống Đa, Hà Nội

Thakral Group Việt Nam, thuộc Thakral Group, Singapore, là nhà cung cấp giải pháp tổng thể về CNTT và nhà phân phối hàng điện tử và hàng tiêu dùng hàng đầu tại Việt Nam. Với nhiều năm kinh nghiệm trong phân phối và đầu tư đa ngành trên nhiều khu vực khác nhau tại Châu Á, Thakral Group of Companies đã thành công trở thành nhà phân phối độc quyền của các thương hiệu toàn cầu nổi tiếng. Chúng tôi liên tục nỗ lực mở rộng kênh phân phối sản phẩm đồng thời đa dạng hóa danh mục sản phẩm để cung cấp sản phẩm chất lượng cho thị trường.

Chúng tôi có xu hướng xây dựng năng lực hợp tác với khách hàng và tin tưởng mạnh mẽ vào việc cải thiện các kết quả thực tế và có cơ sở. Cách tiếp cận này có thể thực hiện được thông qua quan hệ đối tác của chúng tôi với các nhà cung cấp công nghệ toàn cầu hàng đầu và các nhóm R&D nội bộ. Khách hàng của chúng tôi đến từ các tổ chức Dịch vụ tài chính, Ngân hàng, Viễn thông, Chính phủ, Y tế và Người tiêu dùng.


Review Thakral One

1.0
1 review

06/08/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Quá trình phỏng vấn không hề chuyên nghiệp (CTT)

Những nghề phổ biến tại Thakral One

Bạn làm việc tại Thakral One? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thakral One

Thakral One

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo