Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Summary:
The Senior Visual Merchandising is responsible for creating and executing visual merchandising strategies to enhance the in-store customer experience and drive sales. Work closely with store managers and the marketing team to ensure visual consistency across all stores and regularly monitor sales trends to adjust displays as necessary.
Team and line-report:
- Manage the VM teams (2 members)
- Report to Marketing Manager
Duties/Responsibilities:
- Develop and implement visual merchandising plans that align with the brand’s overall marketing strategy
- Create and maintain visual displays that effectively showcase new products, promotions and seasonal collections
- Collaborate with store managers to train sales associates on visual merchandising standards and techniques
- Ensure all visual displays adhere to safety and compliance standards
- Regularly visit stores to conduct merchandising inspections and provide feedback to store managers and sales associates
- Others task to be assigned by Marketing Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- A degree is preferred in visual of fashion, graphic design or other arts-related fields.
- At least 4 years of Visual merchandising experience in fashion.
- Retail sales or MKT experience is helpful in understanding customer behavior
- Good communication skills and flexibility.
- Proficient in using office software and Photoshop
- Fluent spoken and written English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG GIOR được thành lập tại Hồng Kông vào năm 1981 và hiện là một trong những nhà bán lẻ quốc tế hàng đầu thế giới về quần áo và phụ kiện dành cho nam giới, phụ nữ và trẻ em. Bằng cách tập trung không ngừng vào năm giá trị kinh doanh của công ty là Chất lượng, Kiến thức, Đổi mới, Dịch vụ và Đơn giản (Q.K.I.S.S), thương hiệu này đã phát triển từ cửa hàng duy nhất ở Hồng Kông vào năm 1981 đến mạng lưới hiện tại gồm hơn 2.800 cửa hàng và quầy tại hơn 40 quốc gia ở khu vực Châu Á - Thái Bình Dương và Trung Đông. Các thương hiệu của công ty - "Giordano", "Giordano Junior", "Giordano Ladies", "Concepts One", " BSX " - ngày nay đồng nghĩa với chất lượng, giá trị và dịch vụ vượt trội
Câu chuyện thành công toàn cầu của Giordano đã được đưa vào nghiên cứu điển hình tại Trường Kinh doanh Harvard. Công ty cũng đã nhận được sự công nhận quốc tế về cam kết quản trị doanh nghiệp.
Review Thời Trang Gior
Môi trường làm việc năng động, vui vẻ, thoái mải, phù hợp (ID)
Học được các kỹ năng bán hàng, môi trường làm việc năng động (ID)