Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Key responsibilities:
- Analyze past sales performance, market trends to build OTB and make buying decisions
- Manage planning and allocation to maximise sales in rebalancing to sellable locations
- Identify opportunities and actions on stock allocations. Ensure allocation of the right assortment mix in all stores across Vietnam
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis. Help with decision making process and executing action plan with Assistant Buying Manager
- Build OTB plan for new season order
- Provide product knowledge and trend training every season
- Assistance and coordination of logistics and distribution
- Work closely with Assistant Buying Manager to review daily/weekly/monthly reports
- Master file management and implementation of pricing strategy
- Sell Through management and market analysis
- Stock management control. Develop requirements and evaluation standards
- Support in developing short and long term inventory plan
- Planning and follow up payment requests
- Setup and Promotion evaluation
Yêu Cầu Công Việc
Requirement:
- Able to perform under pressure and strong computer skills. Excel is a must
- Able to communicate in English
- Experience in a sales driven environment with strong analytical and time management skills. Able to perform under pressure and close attention to detail
- 1-2 year experience in similar position (prefer in Fashion retail)
- College, Bachelor’s degree or relevant certificate
Benefits:
- Salary: negotiation
- Training and promotion opportunities
- Compulsory Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to laws
- Other private Health insurance and Accident insurance
- 13th month salary and bonus following company policy
- Working time: 5 days/week
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG GIOR được thành lập tại Hồng Kông vào năm 1981 và hiện là một trong những nhà bán lẻ quốc tế hàng đầu thế giới về quần áo và phụ kiện dành cho nam giới, phụ nữ và trẻ em. Bằng cách tập trung không ngừng vào năm giá trị kinh doanh của công ty là Chất lượng, Kiến thức, Đổi mới, Dịch vụ và Đơn giản (Q.K.I.S.S), thương hiệu này đã phát triển từ cửa hàng duy nhất ở Hồng Kông vào năm 1981 đến mạng lưới hiện tại gồm hơn 2.800 cửa hàng và quầy tại hơn 40 quốc gia ở khu vực Châu Á - Thái Bình Dương và Trung Đông. Các thương hiệu của công ty - "Giordano", "Giordano Junior", "Giordano Ladies", "Concepts One", " BSX " - ngày nay đồng nghĩa với chất lượng, giá trị và dịch vụ vượt trội
Câu chuyện thành công toàn cầu của Giordano đã được đưa vào nghiên cứu điển hình tại Trường Kinh doanh Harvard. Công ty cũng đã nhận được sự công nhận quốc tế về cam kết quản trị doanh nghiệp.
Review Thời Trang Gior
Môi trường làm việc năng động, vui vẻ, thoái mải, phù hợp (ID)
Học được các kỹ năng bán hàng, môi trường làm việc năng động (ID)