Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
The Marketing Manager role:
1. Build a strong top-of-mind luxury automotive brand which cultivates the love of its customers and nurtures Volvo Cars values and culture in Vietnam.
2. Have insights of Vietnam luxury automotive market, its players’ business & marketing strategy and Volvo’s missions to build an effective marketing strategy with campaigns and creative solutions that generate leads and fundamentally boost sales steadily.
3. Be with and lead a young, daring and dynamic team who shares the same ethnic and values of Volvo Cars people.
Key responsibilities:
1. Captivate overall business challenges and opportunities and delivery creative marketing solutions & tactics in order to generate targeted quantity of leads, opportunities, test drive, supporting the dealers to reach their sales KPI monthly, quarterly and annually.
2. Provide on-going campaigns to Volvo Cars Vietnam dealership and their below the line marketing activities.
3. Liaise with agency to manage digital channels, creating and scheduling content, driving engagement on the platforms and maintaining a high level of community engagement, thus driving more leads to the dealers.
4. Manage brand and branding activities agreeing to brand guidelines.
5. Lead marketing department and marketing teams at the dealers.
Yêu Cầu Công Việc
1. At least 3 years of experience of management in premium car industry or equivalent position in other high-end and luxury consumer industries.
2. Fluent in English, proven of past campaigns that drove outstanding results to the beneficiary company.
3. Determined towards company goals and short term KPI.
4. Excellent in marketing communication techniques: PR, Event, Digital, Social.
Benefits
1. Being a part of the industry game-changer, and a key generator of Volvo Cars Vietnam development history.
2. Performance-related and above average pay.
3. Personal and professional development opportunities.
4. High work-life balance.
Volvo Cars được thành lập vào năm 1927 tại Thụy Điển. Ngày nay, Volvo Cars là một trong những thương hiệu xe hơi nổi tiếng và được kính trọng nhất trên thế giới với doanh số bán hàng cho khách hàng tại hơn 100 quốc gia. "Vì cuộc sống. Để mọi người tự do di chuyển theo cách cá nhân, bền vững và an toàn". Mục đích này được phản ánh trong tham vọng của Volvo Cars trở thành nhà sản xuất ô tô điện hoàn toàn vào năm 2030 và trong cam kết giảm lượng khí thải carbon liên tục, với tham vọng trở thành một công ty trung hòa khí hậu vào năm 2040. Volvo Cars được nhiều nhà phê bình ô tô uy tín công nhận: Trên bình diện quốc tế, Volvo XC60 giành giải Xe thế giới của năm 2018 và Volvo XC90 giành giải SUV của năm 2016 và 2023 Top Safety Pick+; tại Việt Nam, Volvo S90, XC90 và XC60 đã giành giải thưởng Car Choice Awards 2022. Volvo Cars hiện đứng top 3 trong phân khúc xe cao cấp Việt Nam bên cạnh các đồng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành thương hiệu xe sang phát triển nhất thế giới. Và có thể tin rằng, sự thành công trên quy mô toàn cầu của chúng tôi sẽ mang đến một cuộc sống ít phức tạp hơn cho con người. Bên cạnh đó, vẫn hoàn thiện các cam kết của Volvo là sự an toàn, chất lượng và thân thiện với môi trường.