Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
1. Devise, plan, implement and analyse Marketing and Communications Strategy on an international scale.
2. Work with existing budgets and be able to report ROI on spending.
3. Create, modify, and continue working within brand guidelines, whilst leading the future brand strategy.
4. Direct the production of marketing materials including but not limited to brochures, flyers, gift sets, website, videos, and social media platforms.
5. Develop content for online and offline marketing.
6. Enlist the support of marketing agencies when required.
7. Develop and launch marketing communication in campaigns, keeping a constant stream of information output from the company.
8. Organise workshops and events to promote the enCity brand and thought leadership to potential clients and the public.
9. Organise sharing sessions, team building and other events to educate and train internal team members on enCity core values.
10. Coordinate book publications, support other team to produce R&D publications when necessary; and other branding-related projects when assigned.
Yêu Cầu Công Việc
We’d love to hear from you if you have:
● At least 5 years of experience in marketing and communication, with a strong understanding of B2B and B2G practices and an international track record.
● Ability to work with multiple stakeholders and keep abreast with competitive and market trends.
● Strong communication skills with the ability to work with international audiences in different markets.
● Qualifications (Essential): Bachelor.
● Language Required: Excellent writing skills and conversational ability in English. Capacity in other languages is a plus.
● Good interpersonal, organizational and coordination skills.
● Ability to work independently and under pressure
***BENEFITS
You can expect...
You can expect...
● International, joyful and collaborative working environment.
● A transparent and encouraging promotion system.
● Performance Review (2 times per year).
● Social and Health insurances follow Vietnamese Law.
● Additional Health insurance provided (Bao Viet HealthCare).
● Annual Bonus, phone allowances, travel allowances, time-in-lieu.
● 2-hour non-work every Friday afternoon.
● Time and budget allocation for individual (350 SGD/person/year) and team learning.
● Exposure to the latest industry trends through guest speakers, company trainings, workshops, and access to extensive and valuable learning materials.
● Opportunities for professional exposure and branding such as authoring newspaper features, speaking at large conferences, and engaging directly with big clients.
● Generous benefits container and flexibility given for personal needs such as training leave, paternity leave, special leave, adaptable working hours, opportunities for overseas posting, exchanges, and more.
Có trụ sở chính tại Singapore và các văn phòng tại Việt Nam (Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh) và Indonesia (Bandung), Encity Urban Solutions là một công ty tư vấn quốc tế tạo ra những địa điểm bền vững, đích thực, bắt nguồn từ bản sắc của mỗi cộng đồng. Chúng tôi thực hiện điều này thông qua nhiều giải pháp - quy hoạch, thiết kế, kiến trúc, chính sách, thương hiệu, công nghệ, v.v. Được thành lập bởi một nhóm chuyên gia quốc tế đa dạng, enCity vượt xa các kế hoạch chi tiết và tư duy thông thường để tìm kiếm các giải pháp sáng tạo nhằm giải quyết các thách thức của địa phương. Bốn lĩnh vực chuyên môn chính của chúng tôi là Khu vực cạnh tranh, Địa điểm mang tính biểu tượng, Cơ sở hạ tầng kiên cường và Nền tảng thành phố thông minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Được thành lập bởi một nhóm chuyên gia quốc tế đa dạng, enCity vượt xa các kế hoạch chi tiết và tư duy thông thường để tìm kiếm các giải pháp sáng tạo nhằm giải quyết các thách thức của địa phương năm 2018
Mission
- Được hình dung là nơi làm việc lý tưởng cho những tài năng quốc tế đam mê tạo ra cộng đồng bền vững và thịnh vượng, nhóm enCity được xây dựng trên sự phụ thuộc lẫn nhau, tin cậy lẫn nhau, tôn trọng và giao tiếp cởi mở giữa các thành viên trong nhóm.