Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
• Prepare and deliver appropriate product and service presentations.
• Promote to sell products by making new contacts and building relationships with potential customers; checking customer needs and recommend solutions.
• Maintains customer relationships by providing support, information and advice; explore and recommend new opportunities; recommendation of profit and service improvements; check customers’ requirements/problems and find the solutions.
• Research, understand and update industrial trends, market activities and competitors also local laws, regulations related to commodities/ beverages industries in potential market in order to identify business opportunity and do sales effectively.
• Negotiate selling/buying price, contract terms in order to protect profits and minimize potential risks.
• Maintain professional and technical knowledge by participating in trainings; exhibitions; self-research; create personal networks; benchmarking of leading practices.
• Connecting supplier and customers in order to find and fulfil customer concerns
• Payment collection.
B. Report
• Prepares reports by collecting, analyzing and summarizing market information.
• Prepares sales forecast, actual plans and strategies by coordinating with managers to achieve sales target weekly, monthly.
• Debt collection management to achieve a low level of outstanding debt ratio.
• Formulate sales budget and complete sales targets to increase market share.
• Contributes to team performance by delivering appropriate results when needed.
Yêu Cầu Công Việc
• Language required: English (fluently) in 4 skills.
• Have relationship and connection with enterprises in FMCG industry/ Food.
• Have a strong motivation for achievement, eager for success and rapid personal growth.
• Good communication and presentation skills, problem solving and empathy within a global environment.
• Have knowledge in import/ export international sales is preferable.
• Strong teamwork ability, strong ability to work under high pressure and willing to have business trip.
Global Mind Agriculture là một doanh nghiệp toàn cầu vì sự phát triển của nông nghiệp. Chiến lược phát triển bền vững lâu dài của chúng tôi hướng tới xây dựng những giá trị cộng hưởng cho tất cả các bên tham gia chuỗi giá trị, trong đó ESG và Công nghệ là nền tảng. Chúng tôi cũng là doanh nghiệp tiên phong của TTC AgriS, một mô hình kinh doanh tích hợp hoàn chỉnh với sự hiện diện đáng kể trên toàn bộ chuỗi giá trị và là doanh nghiệp số 1 trên thị trường đường Việt Nam. TRỤ SỞ VÀ VĂN PHÒNG CỦA CHÚNG TÔI: - Singapore: Văn phòng chính của chúng tôi đặt tại Singapore, nơi đây đóng vai trò là doanh nghiệp hàng đầu và đóng vai trò quan trọng trong kinh doanh, nghiên cứu và phát triển các sản phẩm thực phẩm và đồ uống cũng như trung tâm giải pháp Đổi mới Kỹ thuật số. - Việt Nam: Văn phòng của chúng tôi tại Việt Nam đóng một vai trò quan trọng trong chiến lược sản xuất của chúng tôi, cung cấp nguồn sáng tạo cũng như đóng vai trò là thị trường nền tảng. - Australia: Các hoạt động nông nghiệp tại Australia không chỉ cung cấp nguyên liệu thô chất lượng cao được canh tác bằng công nghệ hiện đại tiên tiến nhất mà còn góp phần thúc đẩy quá trình chuyển đổi Agritech sang Đông Dương.